VAN RYSEL

Elektromos országúti kerékpár, SRAM Apex AXS - E-EDR AF

1 099 990 Ft
Írj véleményt elsőként
Ref. : 8788564

Az E-EDR AF országúti elektromos kerékpárunk lehetővé teszi, hogy hosszabb és meredekebb emelkedőkkel is megbirkózz.

A Mahle X35 motor 3 rásegítéses üzemmóddal rendelkezik. A 250 Wh-s akkumulátor 100 km-es üzemtávot biztosít. Elektromos SRAM APEX AXS 1x12s hajtásrendszer.

  • XS undefined
  • S undefined
  • M undefined
  • L undefined

    Előnyeink:

    • 365 napos csere vagy vételár visszafizetés
    • Ingyenes kiszállítás áruházainkba, bankkártyás utánvét fizetési lehetőséggel
    • 2 év kellékszavatosság
    • Termékek csökkentett környezeti lábnyommal

    Előnyök

    Teljesítmény

    Motornyomaték: 40Nm, teljesítmény: 250W.

    Üzemidő

    A 250Wh-s akkuval akár 100 km, a külső akkumulátorral pedig 160 km az üzemtáv.

    Pontosság

    Egyszerű és pontos váltás a SRAM APEX 1x12S szettel.

    Könnyű súly

    Az M-es méret kevesebb, mint 14 kg.

    Fékerő

    Hidraulikus tárcsafékek.

    Leírás

    E-EDR AF

    Az E-EDR AF az endurance termékválasztékunk részét képezi. Az AF jelentése aluminium frame, alumínium váz. Endurance kerékpár választékunk azoknak a kerékpárosoknak szól, akiknek a tekerés élménye a legfontosabb szempont ebben a sportban. Ez az alumínium vázas, elektromos országúti kerékpár Mahle motorral egyszerre könnyű és kényelmes.
    Ebben a választékunkban minden kerékpárunk hidraulikus tárcsafékkel és 32 mm-es gumiköpennyel rendelkezik.

    Mi az elektromos pedelec kerékpár?

    Az elektromos rásegítéssel működő kerékpár nem olyan, mint egy moped. A különböző rásegítési módokkal új útvonalakat hódíthatsz meg vagy új élményekkel és kihívásokkal gazdagodhatsz a megszokott körökön.
    Az elektromos kerékpár az örömteli tekerés kulcsa, amely lehetővé teszi, hogy jelentős erőfeszítéssel megmássz egy emelkedőt, aztán nekivágj a következőnek is! Az európai szabályozás szerint a pedelec kerékpárok rásegítési üzemmódja 25 km/h-s sebességig működhet. Efölött a rásegítés kikapcsol.

    A kerékpár teljesítménye

    A Mahle motor akkumulátora 250 Wh. Ha jelentős mértékben növelni szeretnéd a kerékpár üzemtávját, akkor szükséged lesz egy külső akkumulátorra.
    Kiválasztottunk egy tucat tesztelőt, akik 6 hónapon keresztül kerékpároztak eltérő földrajzi szintkülönbségek, időjárási körülmények között, különböző rásegítési módokat használva, hogy valós adatokat kapjunk a kerékpárt illetően. A kerékpár 3 szintű rásegítéssel rendelkezik.

    Hogyan működik a külső akkumulátor?

    A külső akkumulátort a kerékpár saját akkumulátorához kell csatlakoztatni közvetlenül indulás előtt.
    Ahogy merül a kerékpár akkumulátora, a külső akkumulátor fogja tovább táplálni.

    A külső akkumulátor megvásárolható a decathlon.hu oldalon.

    Távolság és üzemtáv példák

    Gyári akkumulátor: 120 km - 1000 m szintkülönbség - 1&2 szintű rásegítés - 24,7 km/h átlagsebesség -
    Külső akkumulátorral: 163 km - 1500 m szintkülönbség - 1&2 szintű rásegítés - 23,8 km/h átlagsebesség - 24% marad az akkumulátorban. Külső akkumulátor lemerül.
    Gyári akkumulátor: 60 km - 354 m szintkülönbség - 2-es szintű rásegítés - 23,8 km/h átlagsebesség.
    Külső akkumulátorral: 91 km - 1296 m szintkülönbség - 2-es szintű rásegítés

    Távolság és üzemtáv példák hegyekben

    Gyári akkumulátor: 67 km - 1118 m szintkülönbség - 26,2 km/h átlagsebesség - 1&2 szintű rásegítés
    Külső akkumulátorral: 112 km - 2934 m szintkülönbség - 23,4 km/h átlagsebesség - 1&2 szintű rásegítés
    Gyári akkumulátor: 40 km - 900 m szintkülönbség - 20 km/h átlagsebesség - 3-as szintű rásegítés
    Külső akkumulátorral: 65 km -1600 m szintkülönbség - 20 km/h átlagsebesség - 3-as szintű rásegítés

    Akkumulátor

    Ha az akkumulátor töltöttségi szintje 7% alá esik, függetlenül attól épp milyen rásegítési módot használsz, a teljesítménye nagyon alacsony szintre csökken, hogy biztonságosan hazaérj. Az akkumulátor élettartama 5 év vagy 500 feltöltés. Ezt követően csökkenni fog az üzemideje.
    Az akkumulátor nem kivehető, a töltéséhez a kerékpárt kell csatlakoztatni az áramforráshoz. A teljes töltési idő 4 és 5 óra között van.

    BC 900 komputer

    A BC 900 komputer a kerékpárhoz kapható. Kifejezetten ehhez a kerékpárhoz terveztük és kiváló kiegészítő ahhoz, hogy minden szükséges információt nyomon kövess.
    A komputer rendelkezik GPS-szel, kijelzi az akkumulátor töltöttségi szintjét, a hátralévő üzemtávot és a rásegítési módot. A BC 900 komputert csatlakoztathatod a Decathlon Connect alkalmazással, hogy részletes elemzést kapj az edzéseidről.

    Csatlakozás

    A MAHLE X35 rendszer Ant+ és Bluetooth csatlakozási lehetőséggel rendelkezik telefonos vagy komputeres csatlakozáshoz, ha nem szeretnéd használni a BC900-ast.
    A Mahle alkalmazással pontosíthatod a beállításokat és adatokat kapsz az edzésekről.

    Váz és villa

    A váz geometriája tipikusan endurance. A tekerés öröme az, ami ennek a kerékpárnak a küldetése. A leginkább látható helyeken a hegesztéseket lecsiszoltuk, hogy igényes, szép megjelenése legyen.
    A villa 100% karbon. Oldalt csomagtartó szemekkel rendelkezik 4 kg teher számára mindkét oldalon. Felszerelhető rá csomagtartó, amely legfeljebb 10 kg teherbírású. Max. gumiköpeny: 700x35.

    Az egy lánctányéros hajtómű előnyei

    Az egytányéros hajtómű és a 12 sebességes fogaskoszorú új távlatokat nyit meg a kerékpározásban.
    Ennek a hajtásrendszernek a legfőbb előnye az egyszerű használat marad. Emellett fontos volt a súly csökkentése is egy tányér és egy váltó elhagyásával.
    a karbantartása is egyszerűbb, hiszen kevesebb alkatrész van rajta és első váltó nélkül is ugyanúgy tekerhetsz akár 40 km/h-val vagy mászhatsz meg egy emelkedőt.
    Az egytányéros hajtómű kifejezetten ideális elektromos kerékpárokhoz.

    Elektromos SRAM APEX AXS hajtásrendszer

    Ez a modell részben SRAM APEX AXS 1x12 sebességes rendszerrel rendelkezik, az alábbi felszereltséggel:

    SRAM APEX X1 wide 42T hajtómű
    Hajtókarok hossza a vázméret függvényében:
    XS: 165 mm
    S: 170 mm
    M: 172,5 mm
    L: 175 mm

    Fogaskoszorú: SRAM XPLR PG 12 sebességes. Kiosztás: 11-44 (11-12-13-15-17-19-21-24-28-32-38-44)
    Hátsó váltó: SRAM APEX AXS (bowden nélkül, elektromos váltás)
    Fékváltókar: SRAM APEX AXS

    Lánc: SRAM APEX
    Hajtóműcsapágy: DUB PressFit Bottom Bracket

    A hajtásrendszer karbantartása

    Felhívjuk figyelmedet a hajtómű rendszeres karbantartásának fontosságára, különösen akkor, ha nehéz körülmények között tekersz (nedves és/vagy sáros aszfalt). A rendszeres karbantartás hatására hosszabb élettartamú lesz a váltó.
    Időnként ellenőrizd a lánc nyúlását ezzel az eszközzel:
    https://www.decathlon.hu/p/lancnyulasmero/_/R-p-120530?mc=8351086

    Hajtásrendszer élettartama

    Kerékpár vásárlásakor a hajtásrendszer kiválasztásakor fontos figyelembe venni a karbantartási költségeket.
    Az alábbi értékek átlagos értékek, tájékoztató jellegűek, és a karbantartástól függően nagymértékben változhatnak.

    A megfelelően karbantartott lánc átlagos élettartama kb. 5000 km. Egy fogaskeréksor átlagos élettartama kb. 10 000-12 0000 km.

    Egy rosszul karbantartott lánc gyakran leeshet, ez megrongálhatja a vázat.

    Tárcsafék

    SRAM APEX tárcsafék 160 mm-es első és hátsó féktárcsákkal. Hidraulikus rendszerű, a fékezés fokozatos és erőteljesebb, mint egy felnifék.
    A fékeket szükséges bekoptatni. Elegendő kb. 20-szor hirtelen fékezni lassú tempónál (20 km/h), majd megint 20-szor 30 km/h sebességnél. A két féket jól be kell koptatni. A koptatás jobb tapadást tesz lehetővé a fékbetét és a tárcsa között.

    A hidraulikus fékek karbantartása

    A hidraulikus fékrendszer egy zárt rendszerben működik a fékkar és a féktest között. A vízállóságot a fékvezeték biztosítja.
    Idővel a fékcsőben a nyomás természetes módon csökken, ez által a fékezés hatékonysága is csökken. Ha elkezd nyúlni a fékváltókar, és hozzáér a kormányhoz, szükségessé vált a fékrendszer légtelenítése. Ez a művelet speciális eszközt és szakértelmet igényel.

    Figyelmeztetés és beállítás

    Figyelem! Soha ne fékezz üresben, amikor nincs bent a kerék, így összeragadhatnak a fékbetétek.
    Ha hozzáér a tárcsa, tedd az alábbiakat a kerék és a féktest újbóli beállításához:
    - Lazítsd meg a keréktengelyt
    - Fékezz erősen és egy időben szorítsd meg a keréktengelyt
    - Ha a tárcsa továbbra is hozzáér, ugyanezt a műveletet kell elvégezni a féktest meglazításával
    - Ha továbbra is fennáll a probléma, vidd be egy áruházba és kérj segítséget.

    Kerék és gumiköpeny

    VAN RYSEL kerekek, amelyeket kifejezetten elektromos kerékpárokhoz fejlesztettünk.
    Belső szélesség 19C
    Első tengely 12x100 mm
    Specifikus hátsó tengely
    Tubeless ready kerekek.
    Felhívjuk a figyelmedet, hogy kerékpározáshoz vigyél magaddal egy 17-es villáskulcsot, hogy defekt esetén levehesd a hátsó kereket!
    32 mm-es VAN RYSEL gumiköpennyel rendelkezik. Normál, országúton történő használat mellett a becsült élettartama 6000 km.

    Kormány

    Az E-EDR AF WOMAN kormánya teljes mértékben alumíniumból készült, a kerékpár VAN RYSEL kormánnyal és kormányszárral rendelkezik. Kormányszár hossza a kerékpár méretétől függően:
    XS: 60 mm
    S: 70 mm
    M: 80 mm
    L: 90 mm


    Kormány szélessége:
    XS: 380 mm
    S: 380 mm
    M: 400 mm
    L: 400 mm

    Üléspozíció

    Alumínium VAN RYSEL nyeregcső (27,2 mm átmérőjű).

    XS: 250 mm
    S : 300 mm
    M/L: 350 mm


    VAN RYSEL WOMAN női nyereg

    Összetétel és minőségmegőrzés

    Összetétel

    Kerékpár váz 100% Alumínium

    Karbantartási tanácsok

    Nem mosható

    Nem fehéríthető

    Szárítógépben nem szárítható

    Nem vasalható

    Nem vegytisztítható

    Vélemények