Marketplace
a decathlon.hu-n

Kezdjük az elején: mi is az a Marketplace?

A Marketplace olyan weboldal, ahol független kereskedők értékesíthetik termékeiket. Célja, hogy a termékek széles választékát kínálja, egy helyen. Nálunk ráadásul a DECATHLON megbízható harmadik félként működik, a megszokott minőséget biztosítva a vásárlók számára.

Ez mit is jelent a valóságban? Garantáljuk a fizetés biztonságát, a termékek minőségét és az ügyfélszolgálatot.

Miért döntött úgy a DECATHLON, hogy Marketplace-t hoz létre?

Célunk továbbra is az, hogy mindenki számára elérhetővé tegyük a sportot, és hozzájáruljunk ahhoz, hogy vásárlóink jól érezzék magukat a mindennapokban. Emellett a sporttal, a jó közérzettel és a fitnesszel kapcsolatos termékek gazdag kínálatát szeretnénk bővíteni.

Ezért úgy döntöttünk, hogy együttműködést kezdeményezünk csapataink által kiválasztott és alaposan ellenőrzött partnerekkel, hogy a legjobb termékeket kínálhassuk és a lehető legjobb élményeket biztosíthassuk vásárlóink számára.

Hogyan választjuk ki partnereinket?

A kiválasztás nagy körültekintéssel történik. Mindig megbizonyosodunk afelől, hogy a márkák, amelyekkel dolgozunk, megfelelnek szigorú követelményeinknek.

Hol találom a partneri termékeket?

Hol találom a partneri termékeket?

A teljes weboldalon. Minden sportághoz új kiegészítő márkákat kutattunk fel. Mindez teljesen átlátható: oldalunkon azonnal láthatod, hogy a terméket mely partnerünk értékesíti: keresd "Értékesítve és szállítva" feliratot! Ezeknél a termékeknél minden esetben Marketplace partneren keresztül történik a vásárlás.

Konkrétan, hogyan működik a vásárlás menete?

A Marketplace alapelve, hogy több partnert egy vásárláson belül elérhetővé tegyen. A szállítási módok, idők és árak ennek értelmében a partnerek szerint eltérőek.

Válaszd ki a kívánt terméket. Ha partnerünk értékesíti, a terméklapon fel van
tüntetve. Tedd a kosárba!
1
Válaszd ki a kívánt terméket. Ha partnerünk értékesíti, a terméklapon fel van tüntetve. Tedd a kosárba!
A kosár tartalmának jóváhagyása után partnerenként válaszd ki a szállítási módot
(partnerenként egy szállítás).
2
A kosár tartalmának jóváhagyása után partnerenként válaszd ki a szállítási módot (partnerenként egy szállítás).
A fizetéssel kapcsolatban változások: mindegy, hogy partnertermékről van szó
vagy sem, bankártyás és ajándékkártyás fizetési mód elérhető (a partneri termékek vásárlása esetén az utólagos fizetés nem lehetséges).
3
A fizetéssel kapcsolatban változások: mindegy, hogy partnertermékről van szó vagy sem, bankártyás és ajándékkártyás fizetési mód elérhető (a partneri termékek vásárlása esetén az utólagos fizetés nem lehetséges).
A kiszállítás menetét a fiókodban követheted. A szállítási információkat e-mailben kapod meg. Minden partner a saját kiszállítását kezeli.
Partnerenként egy csomagot kapsz. Akár eltérő átvételi időponttal.
4
A kiszállítás menetét a fiókodban követheted. A szállítási információkat e-mailben kapod meg. Minden partner a saját kiszállítását kezeli. Partnerenként egy csomagot kapsz. Akár eltérő átvételi időponttal.
 

Hogyan történik a termékek visszaküldése?


Áruházaink nem fogadnak el visszaküldött partneri terméket.

Mindazonáltal látni fogod, a visszaküldés nagyon egyszerű.

Hogyan működik?
A terméket az eredeti csomagolásában közvetlenül a partnereinknek küldöd vissza, a csomagban található visszatérítési űrlappal és az előre fizetett visszaküldési címkével. A visszaküldés költségeit partnereink állják. A díjat a csomag postai átvételétől számított 15 munkanapon belül térítik vissza.

Mi a visszaküldés határideje?
30 nap áll rendelkezésedre, hogy visszaküld azokat a termékeket (új és nem használt, csak kipróbált), amelyek nem felelnek meg számodra. Csere esetén visszaküldheted a nem megfelelő terméket, és új megrendelést tudsz leadni.

Hogyan történik a termékek visszaküldése?
 

Hogyan árulhatom a termékeimet, mint partner a DECATHLON Marketplace program keretein belül?

Az alábbi oldalon tudsz jelentkezni partnereink közé!

 

További kérdéseid vannak a Marketplace kapcsán?

Ügyfeleink által leggyakrabban feltett kérdések

Egyben szállítják ki a termékeimet, ha azok különböző partnerektől származnak?

Nem. Partnereink maguk készítik elő és szállítják ki termékeiket. Ezáltal partnerenként egy csomagot kapsz. A szállítási idő és a költségek partnerenként eltérőek, és ezeket minden partnerünk külön jelzi.

Ha különböző partnerektől rendelek, többször kell kifizetnem a szállítási költséget?

Igen. Ugyanis partnereink maguk intézik csomagjaik előkészítését és feladását. Így ha több terméket rendelsz több partnertől, azokat nem egyszerre szállítják ki. Partnereink maguk állapítják meg a szállítási költségeket.

A partneri termékeket átvehetem az áruházakban vagy a drive-ban?

Jelenleg ez nem lehetséges. Mivel partnereink maguk szállítják ki termékeiket, nincs raktárkészletünk az üzletekben.

Visszavihetem a termékemet valamelyik DECATHLON áruházba?

Sajnos nem. Partnertermékeink nem kaphatók Decathlon üzleteinkben. Ezért áruházainkba való visszaküldésükre nincs mód. A vásárló mindent közvetlenül partnerünkkel intéz. A visszaküldés egyszerű, és a csomag kézhezvételétől számított 30 napon belül ingyenes. Használd a csomagban található visszatérítési űrlapot és az előre fizetett visszaküldési címkét! Ha bármilyen kérdésed lenne, kérjük, fordulj ügyfélszolgálatunkhoz.