VAN RYSEL

Cyclocross kerékpár, Sram Apex AXS - RCX II

949 990 Ft
Írj véleményt elsőként
Ref. : 8788042

Úgy tervezték, hogy maximálisan élvezd a cyclocross köröket, ez a karbonváz már bizonyított nemzetközi versenyeken. Startra kész!

Az új RCX modell megtartja azokat a tulajdonságokat, amelyek az előző modell sikerét adták, a versenyeken nagy teljesítményt nyújt. A II-es változatot könnyű szállítani és tisztítani.

  • XS undefined
  • S undefined
  • M undefined
  • L undefined
  • XL undefined

    Előnyeink:

    • 365 napos csere vagy vételár visszafizetés
    • Ingyenes kiszállítás áruházainkba, bankkártyás utánvét fizetési lehetőséggel
    • 2 év kellékszavatosság
    • Termékek csökkentett környezeti lábnyommal

    Előnyök

    Hatékonyság

    Karbon váz és villa.

    Sokoldalúság

    Cyclocrosshoz tervezve, de 40 mm-es gumiköpeny is szerelhető rá.

    Fékerő

    Hidraulikus tárcsafékek

    Leírás

    RCX II

    Az új cross kerékpár feldobja a téli kerékpározást az CX pályán. Agilis, játékos és nagy teljesítményű, tökéletes egyensúly a pályán.
    A váz számos fejlesztésben részesült az RCX I-hez képest, beleértve a könnyebb sármentesítést a nyeregcső / hátsó támvilla illesztésénél.
    A váz magasabbra került és a fejcső formáját kimondottan úgy alakították ki, hogy könnyebb legyen a vállra venni.

    Váz és villa

    100% karbon váz és villa
    Hiteles UCI váz
    Az alsó vázcsőben elvezetett bowdenek.
    Váz súlya: 940 g (M)
    Villa súlya: 440 g.

    Váltó

    Új SRAM APEX AXS 12S szett. Nagyon pontosan és extrém gyorsan vált. A rendszer egy kivehető, külső akkumulátorral működik, amely a hátsó váltón helyezkedik el. A SRAM Force szett optimális használatához javasoljuk a SRAM CONNECT alkalmazás letöltését

    Fékváltókar: SRAM APEX AXS
    Hátsó váltó: SRAM APEX AXS

    Lánc: SRAM

    A hajtásrendszer karbantartása

    Felhívjuk figyelmedet a hajtómű rendszeres karbantartásának fontosságára, különösen akkor, ha nehéz körülmények között tekersz (nedves és/vagy sáros aszfalt). A rendszeres karbantartás hatására hosszabb élettartamú lesz a váltó.
    Időnként ellenőrizd a lánc nyúlását ezzel az eszközzel:
    https://www.decathlon.hu/p/lancnyulasmero/_/R-p-120530?mc=8351086

    Hajtómű és fogaskeréksor

    Lánctányér: SRAM APEX
    40T 12 sebességes fogaskoszorú: SRAM APEX 10-36

    Hajtókar hossza a vázméret függvényében:

    XS: 165 mm.
    S: 170 mm.
    M: 172,5 mm
    L /XL : 175 mm

    Fulcrum Rapid Red 900-as kerekek

    Kerék átmérője: 700C
    Súly: 1870 g
    Felni anyaga: Alumínium,
    aszimmetrikus
    Magasság: elöl és hátul: 24,1 mm
    Szélesség: 27,1 mm
    Belső szélesség: 22 mm
    Fékrendszer: Tárcsafék
    Első tengely kompatibilitás: HH12-100
    Hátsó tengely kompatibilitás: HH12-142
    Küllők - elöl/hátul: 28
    Max. teherbírás: 120 kg

    https://www.fulcrumwheels.com/fr/soutien/roues-oem/rapid-red-900

    A váz legfeljebb 40 mm széles gumiköpenyt fogad.

    Gumiköpeny

    VITTORIA TERRENO MIX CX 33-as gumiköpeny. Ez egy sokoldalú gumiköpeny 120 TPI nylon karkasszal.

    TUBELESS READY : Igen.
    Erősen javasoljuk, hogy a kényelmesebb tekerés és a defektkockázat csökkentése érdekében alakítsd át tubelessé.
    A gumiköpenyek defektgátló folyadék nélkül vannak felszerelve, kérjük, tekintsd meg az alábbi videót arról, hogyan töltsd be a gumiba a mellékelt folyadékot (60 ml/gumi): https://www.youtube.com/watch?v=vv6t7gapiIE

    Fékek

    Hidraulikus rendszerű, a fékezés fokozatos és erőteljesebb, mint egy felnifék.
    160 mm-es első és hátsó tárcsák.
    Egyszeri bekoptatás elegendő. Elegendő kb. 20-szor hirtelen fékezni lassú tempónál (20 km/h), majd megint 20-szor 30 km/h sebességnél. A két féket jól be kell koptatni. A bekoptatást követően a fékbetétek jobban tapadnak a tárcsához.

    A hidraulikus fékek karbantartása

    A hidraulikus fékrendszer egy zárt rendszerben működik a fékkar és a féktest között. A vízállóságot a fékvezeték biztosítja.
    Idővel a fékcsőben a nyomás természetes módon csökken, ez által a fékezés hatékonysága is csökken. Ha elkezd nyúlni a fékváltókar, és hozzáér a kormányhoz, szükségessé vált a fékrendszer légtelenítése. Ez a művelet speciális eszközt és szakértelmet igényel.

    Figyelmeztetés és beállítás

    Figyelem! soha ne fékezz üresben, amikor nincs bent a kerék, így összeragadhatnak a fékbetétek.
    Ha hozzáér a tárcsa, tedd az alábbiakat a kerék és a féktest újbóli beállításához:
    - Lazítsd meg a keréktengelyt
    - Fékezz erősen és egy időben szorítsd meg a keréktengelyt
    - Ha a tárcsa továbbra is hozzáér, ugyanezt a műveletet kell elvégezni a féktest meglazításával
    - Ha továbbra is fennáll a probléma, vidd be egy áruházba és kérj segítséget.

    Kormány

    Kormány: VAN RYSEL alumínium 400 mm XS és S-es méretben
    420 mm M / L és XL-es méretben

    Kormányszár: VAN RYSEL alumínium XS: 70
    S: 80
    M: 90
    L: 100
    XL: 110

    Nyereg és nyeregcső

    Nyereg: VAN RYSEL
    Nyeregcső: VAN RYSEL ALU 27,2

    XS: 250 mm
    S/M/L: 350 mm.
    XL: 400 mm.

    Pedál

    Pedál nélkül kapható.

    Súly

    8,7 kg M-es méretben pedálok nélkül

    A kerékpár karbantartása

    Felhívjuk figyelmedet, hogy ez a cyclocross kerékpár különleges figyelmet igényel. Sokszor az alkatrészek szigorúbb és igényesebb felszerelési feltételeknek vannak kitéve. A rendszeres karbantartás elengedhetetlen a megfelelő állapot fenntartásához. A váltót gyakrabban kell cserélni, mint egy országúti kerékpár esetében. Rendszeresen kell ellenőrizni a kerékcsapágy szorosságát, a nyeregcsőbilincset, a kormányszárat és más alkatrészeket.

    A kerékpár megfelelő gravel használatra?

    A gravel egy általános kifejezés, amely több létező dolgot csoportosít.
    Ez a kerékpár mindenekelőtt egy cross kerékpár. Nem csomagok cipelésre lett tervezve, a keréktengelyek nincsenek megerősítve. A vázon nincsenek szemek a csomagtartónak és a sárvédőnek.
    Másrészt megfelelő gumiköpenyekkel használhatod a pályán kívüli utakon, a kerekek mindazonáltal nem arra lettek tervezve, hogy a hegyekben lévő köves utakon leereszkedj.

    Hajtásrendszer élettartama

    Kerékpár vásárlásakor fontos figyelembe venni a karbantartási költséget, különösen a sebességváltó kiválasztásakor.
    Az alábbi értékek átlagos értékek, tájékoztató jellegűek, és a karbantartástól függően nagymértékben változhatnak.

    A megfelelően karbantartott CYCLOCROSS lánc átlagos élettartama 4000 km.
    Egy CYCLOCROSS fogaskeréksor átlagos élettartama 6000-10000 km.

    Méret választása

    Nézd meg a kerékpár vázméretére vonatkozó táblázatot. Ha két méret határán állsz, a kisebb méret jobban megfelel azoknak, akik reaktívabb, fürgébb kerékpárt keresnek. Viszont ha hosszabb távokat szeretnék tekerni, a nagyobb méret lesz a megfelelőbb számodra.

    Jótállás

    5 év jótállás a vázra.

    Összetétel és minőségmegőrzés

    Összetétel

    Váz 100% Karbon

    Képek

    Cyclocross kerékpár, Sram Apex AXS - RCX II
    Cyclocross kerékpár, Sram Apex AXS - RCX II
    Cyclocross kerékpár, Sram Apex AXS - RCX II
    Cyclocross kerékpár, Sram Apex AXS - RCX II

    Vélemények