Kérdésed van?

Gyakran ismételt kérdések

Elfelejtettem a jelszavam. Mit tegyek?

Ha megadtad email címedet, de nem jut eszedbe jelszavad, kattints az "elfelejtett jelszó" feliratra! A rendszer a postafiókodba küldi a jelszó beállításához szükséges kódot.

Hogyan tudok leiratkozni a hírlevelekről?

A profilodba belépést követően a "Hírlevelek" menüpontban állíthatod be preferenciáidat.

Online rendelés áruházi átvétele

Minden termékünk rendelhető mérettől függetlenül áruházi átvétellel. Felhívjuk figyelmedet, hogy áruházi átvétel esetén rendelésedet csak előre fizetéssel rögzítheted. A termékek nincsenek csomagolva, kérünk, hozz magaddal táskát!

Hogyan rendelhetek cégként?

Új regisztráció esetén válaszd a céges profilt, ebben az esetben tudjuk az adószámot a NAV előírásainak megfelelően feltüntetni a számlán. A magánszemélyes profilba bármelyik mezőbe beírt adószám feltüntetése jogszabályilag nem megfelelő. Amennyiben cégként (kft, egyesület, intézmény, stb) átutalással szeretnél fizetni, fáradj be személyesen a hozzád legközelebb eső Decathlon áruházba! Online felületünkön erre ma még nincs lehetőség, dolgozunk rajta!

Tudok terméket foglalni az áruházban?

Áruházi készletre is adhatsz le rendelést! 1 órás szolgáltatásunk keretében visszajelzünk neked és már jöhetsz is átvenni a terméke(ke)t! Ez a szolgáltatás kizárólag kártyás előrefizetéssel érhető el. A termékek nincsenek csomagolva, kérünk, hozz magaddal táskát!

Tudom módosítani a leadott rendelésem?

Rendelés módosítására csak nagyon korlátozottan van lehetőségünk. Terméket hozzátenni, kosarakat összevárni, más átvételi módot választani sajnos nincs lehetőségünk.

Tudom módosítani a szállítási címemet?

Amennyiben a rendelés leadása előtt állsz, a profilodban van lehetőséged újabb szállítási cím felvételére. Már leadott megrendelés esetében menet közben nem tudunk módosítani, kérjük a csomag feladását követően szállítópartnerünknek jelezd az új szállítási címet.

Meggondoltam magamat. Mit tehetek?

Visszaküldésre és méretcserére számos lehetőséget biztosítunk.

Hogyan küldhetem vissza a terméket, ha nem felelt meg?

A vásárlás módjától és idejétől függően több lehetőséget is biztosítunk. A pontos válaszhoz kattints a "Részletek" gombra!

Elromlott a fitneszgépem, mit tegyek?

Sajnáljuk a kellemetlenséget! Fitneszgéped meghibásodását a Decathlon Szervíz oldalon tudod bejelenteni.

Nyitvatartás

  • Hétfőtől péntekig 9:00 - 18:00
  • Szombat 9:00 - 18:00
  • Vasárnap 10:00 - 18:00