CORENGTH
  • ERŐSÍTŐ ESZKÖZÖK Fitnesz - Pull up bar 70 cm CORENGTH - Testépítés és cross training eszközök
  • ERŐSÍTŐ ESZKÖZÖK Fitnesz - Pull up bar 70 cm CORENGTH - Testépítés és cross training eszközök
  • ERŐSÍTŐ ESZKÖZÖK Fitnesz - Pull up bar 70 cm CORENGTH - Testépítés és cross training eszközök
  • ERŐSÍTŐ ESZKÖZÖK Fitnesz - Pull up bar 70 cm CORENGTH - Testépítés és cross training eszközök
  • ERŐSÍTŐ ESZKÖZÖK Fitnesz - Pull up bar 70 cm CORENGTH - Testépítés és cross training eszközök
  • ERŐSÍTŐ ESZKÖZÖK Fitnesz - Pull up bar 70 cm CORENGTH - Testépítés és cross training eszközök
  • ERŐSÍTŐ ESZKÖZÖK Fitnesz - Pull up bar 70 cm CORENGTH - Testépítés és cross training eszközök
  • ERŐSÍTŐ ESZKÖZÖK Fitnesz - Pull up bar 70 cm CORENGTH - Testépítés és cross training eszközök
  • ERŐSÍTŐ ESZKÖZÖK Fitnesz - Pull up bar 70 cm CORENGTH - Testépítés és cross training eszközök
Ref. : 8588490
Kívánságlistára teszem
A termék már a kívánságlistádon van
ERŐSÍTŐ ESZKÖZÖK

Lezárható húzódzkodó rúd, pull up bar, 70 cm CORENGTH

CORENGTH
4.2/5
4.2/5
Decathlon
Saját testsúlyos edzésre, otthoni használatra. Szeretnél egy gyorsan felszerelhető rudat? Bemutatjuk a Pull up bart : egy húzódzkodó rúd, melyet könnyen fel- és leszerelhetsz, a felsőtest izmainak erősítésére.

Termékelőnyök

Tartós használat Max teherbírás: 120 kg rögzítőcsavarral, 100 kg csavar nélkül
Sokoldalúság Dolgoztasd meg egyetlen eszközzel a hát-, a kar- és a hasizmokat.
Könnyű fel és leszerelés A rögzítőrendszerrel könnyen, szerszámok nélkül tudod rögzíteni.
Kis csomagméret Könnyedén elfér az ágy alatt vagy a szekrényben.

Műszaki információ

Húzódzkodó rúd otthoni használatra.

A Pull Up bar húzódzkodó rúd teljesen adaptálódik a beltérhez! A felrögzítéshez nem kell falat fúrnod.
A szabadalmaztatott lezáró rendszernek köszönhetően teljes nyugalomban edzhetsz.
Az eredmény?Egy izmos hát. Figyelem: ne tedd gipszkartonra ezt a rudat!

HOGYAN RÖGZÍTSD A HÚZÓDZKODÓ RUDAT?

Csavar nélkül: A hosszúság beállításához tekerd a rúd két végét. Ezután szorítsd meg a rúd közepén, hogy lezárd a rudat.
Annak érdekében, hogy a rúd ne lazuljon meg a gyakorlat során, csúsztasd a kis kék gyűrűt a 2 rés egyikébe, és már kész is.A rúd mindkét oldalán gond nélkül végezhetsz húzódzkodást.
Csavarral : fúrj lyukakat a megfelelő magasságban, egymással egy szintben, majd csúsztasd be a csavarokat és a kupakokat.

A húzódzkodó rúd méretei:

A rúd hossza 65 cm 95 cm
A piros végek átmérője 4,7 cm

Milyen gyakorlatokat végezhetsz egy húzódzkodó rúdon?

Az izomerősítésben ugyanúgy, mint a testépítésben, a húzódkodó rúddal a felsőtest izmait tudod megdolgozni: bicepsz, hátizmok, vállizmok, mellizmok, még a hasizmokat is. A belső fogással való húzódzkodás (amikor az öklöd magad felé néz) inkább a bicepszeket erősíti. A külső fogásos húzódzkodás (az öklöl kifelé néznek) inkább a hátizmokat. És a hasizmok? Használd a rudat láb- és térdemelésekhez.

HOGYAN KEZDJEM EL A HÚZÓDZKODÁST?

A saját testsúllyal végzett gyakorlatoknál az első kihívás a saját testsúlyunk megemelése. Kezdésként használhatsz gumikötelet, amely segít a súlyod megemelésében. Miután már könnyen megy a húzódkodás, az előbbivel ellentétben használhatsz súlymellényt!

Még több információ Összecsuk

Anyagösszetétel

Anyagösszetétel
Váz
5% Hőre lágyuló poliuretán, 15% Gumi - nitril-butadién gumi (NBR), 80% Acél
Korlátozott felhasználás: Max teherbírás: 120 kg rögzítőcsavarral
100 kg csavar nélkül

Vélemények

Munkatársaink véleménye