Segíthetünk?

Kedves Vásárlóink!

2020. november 11-től áruházaink nyitvatartása megváltozik, hétköznapokon 19:00-ig várunk benneteket. Pontos nyitvatartási inforációkról ide kattintva tájékozódhattok. Áruházaink biztonsági intézkedéseiről látogatás előtt ide kattintva tájékozódhattok.

Gyakran ismételt kérdések

Lehet terméket foglalni az áruházban?

Amennyiben van készlet a keresett termékből, azonnal meg tudod rendelni, 2 órán belül értesítünk és jöhetsz is érte. A rendelést kártyával előre kell fizetni, 7 napig veheted át. Ha meggondoltad magad, jelezd ügyfélszolgálatunknak és visszairányítjuk a kifizetést a kártyádra!

Értesítést kaptam elérhető termékről, de nem tudom megrendelni.

Az értesítést minden érdeklődő megkapja, így előfordulhat, hogy más gyorsabban rendelte meg a terméket. Folyamatosan kapunk készleteket, iratkozz fel újra!

Nem látom a szállító oldalán a csomagomat, pedig már kaptam értesítést, mit tegyek?

Az informatikai és fizikai csomagáramlás nem mindig van szoros szinkronban, kérjük, térj vissza holnap a szállító oldalára!

Hogyan vehetek át rendelést?

Május 18-tól a házhozszállítás mellett a személyes átvétel is elérhető minden áruházunkban.

Tudom módosítani a leadott rendelésemet?

Rendelés törlésében tudunk segíteni, átvételi mód, termékek vagy számla adatok változtatására nincs lehetőségünk sajnos.

Meddig hozhatom vissza a terméket, ha nem felelt meg?

365 napot biztosítunk a visszahozatalra, javasoljuk őrizd meg a vásárlást igazoló blokkodat. Részletes információkat a visszáru feltételekről itt találsz.

Meghibásodott a termékem, mit tegyek?

Amennyiben könnyen szállítható a termék, hozd be áruházunkba. Nehezen mozdítható termék esetén kérjük, hogy regisztráld a hibát a https://support.decathlon.hu/ oldalon és műhelyes kollégáink 48 órán belül felveszik veled a kapcsolatot. Jótállás érvényesítéséről ÁSZF-ünkben tájékozódhatsz.

Hogyan változik az áruházak nyitvatartása november 11 után?

2020. november 11-től áruházaink nyitvatartása megváltozik, hétköznapokon 19:00-ig várunk benneteket. Pontos nyitvatartási inforációkról ide kattintva tájékozódhattok. Áruházaink biztonsági intézkedéseiről látogatás előtt ide kattintva tájékozódhattok

Mikor mehetek személyesen vásárolni az áruházakba? Érvényesek a korosztály szerinti idősávok?

Áurházainkban továbbra is korlátozások nélkül, a nyitvatartás teljes ideje alatt várunk minden korosztályt!

Nem jelenik meg az adószámom a számlámon vásárlást követően. Miért?

Jelenleg a rendszerünkben két típusú fiók létrehozása lehetséges: magánszemély és jogi személy. Amennyiben magánszemély fiók típust választottál, vásárlást követően az adószámod nem kerül feltüntetésre a számládon, valamint a későbbiek során sem fogod tudni megadni a fiókodban. Kérünk, hogy amennyiben a jövőben adóalanyként (cég, egyéni vállalkozó, egyesület, sport klub, óvoda stb) szeretnél vásárolni weboldalunkon, hozz létre egy másik e-mail címmel egy új profilt, ahol a regisztráció során a felhasználói fiók típusának a jogi személy opciót választod. Jelenlegi felhasználói fiókod típusát a bejelentkezést követően a profilom>személyes adataim menüpont alatt találhatod meg.

Szeretném felhasználni Feldobox élménycsomagom. Ezt hogyan tudom megtenni?

A Feldobox-al való szerződésünk 2020. augusztus 31-vel megszűnt, ezért nálunk nem elérhetőek az élménycsomag vásárlások a jövőben. Amennyiben már rendelkezel Feldobox élménycsomaggal, úgy 2020. december 31-ig felhasználhatod.
Kérdés és további információ esetén kérlek keresd az alábbi elérhetőségeket:
Telefon: +36 1 786 56 70 (H-P 9.00 – 18.00) Email: decathlon@feldobox.hu

Ügyfélszolgálat

Kérjük, mielőtt kapcsolatba lépsz velünk, olvasd el gyakori kérdéseinket!



HÉTFŐ - SZOMBAT: 9:00 - 18:00

VASÁRNAP: 10:00 - 18:00