Segíthetünk?
2021. március 8-tól áruházainkban csak online rendelések átvételére lesz lehetőség. Részletes információkról ide kattintva tájékozódhattok.
Maradjatok biztonságban, mi majd mozgásban tartunk!
Gyakran ismételt kérdések
2021. március 08-tól áruházainkban csak online rendelések átvételére lesz lehetőség a parkolóban / bejáratnál.
A decathlon.hu webáruház zavartalanul üzemel 0-24-ig! Online rendeléseddel kapcsolatban tájékozódj várakozás nélkül chatbotunkon keresztül!
A kiesett idővel meghosszabbítjuk a termékcsere, valamint a szavatosság/jótállás határidejét.
Sajnos meg kell várnod a korlátozások feloldását, csak ezt követően értesítenek kollégáink az átvételről. Köszönjük türelmedet!
Igen, a 2 órás foglalás továbbra is üzemel! Amennyiben van készlet a keresett termékből, azonnal meg tudod rendelni, 2 órán belül értesítünk és jöhetsz is érte. A rendelést kártyával előre kell fizetni, 7 napig veheted át. Ha meggondoltad magad, jelezd ügyfélszolgálatunknak és visszairányítjuk a kifizetést a kártyádra!
Az értesítést minden érdeklődő megkapja, így előfordulhat, hogy más gyorsabban rendelte meg a terméket. Folyamatosan kapunk készleteket, iratkozz fel újra!
Az informatikai és fizikai csomagáramlás nem mindig van szoros szinkronban, kérjük, térj vissza holnap a szállító oldalára!
Házhoz szállítással, csomagpontokon és személyesen is, áruházaink parkolójában/bejáratánál.
Rendelés törlésében tudunk segíteni, átvételi mód, termékek vagy számla adatok változtatására nincs lehetőségünk sajnos.
365 napot biztosítunk a visszahozatalra, javasoljuk őrizd meg a vásárlást igazoló blokkodat. Részletes információkat a visszáru feltételekről itt találsz.
Mivel a kiesett idővel meghosszabbítjuk a rendelkezésedre álló ügyintézési időt, nem maradsz le semmiről, megvárhatod a korlátozások feloldását. Ha ez idő alatt szeretnél minőségi kifogással élni, ÁSZF-ünk szerint járunk el. Fitneszgép és nagyobb sporteszközök hibáját a https://support.decathlon.hu/ oldalon regisztrálhatod. Műhelyes kollégáink felveszik veled a kapcsolatot. Egyéb termék esetén kérjük, hogy küldd emailben az alábbi adatokat és információkat ügyfélszolgálatunknak: - a vásárlást igazoló nyugtát vagy DSK azonosító számát - a kifogásolt termékről fotókat - a hiba részletes leírását Jótállás érvényesítéséről ÁSZF-ünkben tájékozódhatsz.
Jelenleg a rendszerünkben két típusú fiók létrehozása lehetséges: magánszemély és jogi személy. Amennyiben magánszemély fiók típust választottál, vásárlást követően az adószámod nem kerül feltüntetésre a számládon, valamint a későbbiek során sem fogod tudni megadni a fiókodban. Kérünk, hogy amennyiben a jövőben adóalanyként (cég, egyéni vállalkozó, egyesület, sport klub, óvoda stb) szeretnél vásárolni weboldalunkon, hozz létre egy másik e-mail címmel egy új profilt, ahol a regisztráció során a felhasználói fiók típusának a jogi személy opciót választod. Jelenlegi felhasználói fiókod típusát a bejelentkezést követően a profilom>személyes adataim menüpont alatt találhatod meg.
Ügyfélszolgálat
Kérjük, mielőtt kapcsolatba lépsz velünk, olvasd el gyakori kérdéseinket!
HÉTFŐ - SZOMBAT: 9:00 - 18:00
VASÁRNAP: 10:00 - 18:00