Segíthetünk?

Kedves Vásárlóink!

Logisztikai hálózatunk túlterheltsége miatt az online rendelések kiszállítása a megszokottnál hosszabb időt vesz igénybe. Megértéseteket és türelmeteket köszönjük!

Gyakran ismételt kérdések


Lehet SZÉP kártyával fizetni az áruházakban vagy webáruházban?

SZÉP kártyát sajnos sem áruházi, sem online vásárlás során nem tudunk elfogadni. A vásárláskor használható fizetőeszközökről ezen a linken tájékozódhatsz bővebben.

Lehet terméket foglalni az áruházban?

Igen, az 1 órás foglalás továbbra is üzemel! Amennyiben van készlet a keresett termékből, azonnal meg tudod rendelni, 1 órán belül értesítünk és jöhetsz is érte. A rendelést kártyával előre kell fizetni, 7 napig veheted át. Ha meggondoltad magad, jelezd ügyfélszolgálatunknak és visszairányítjuk a kifizetést a kártyádra!

Értesítést kaptam elérhető termékről, de nem tudom megrendelni.

Az értesítést minden érdeklődő megkapja, így előfordulhat, hogy más gyorsabban rendelte meg a terméket. Folyamatosan kapunk készleteket, iratkozz fel újra!

Nem látom a szállító oldalán a csomagomat, pedig már kaptam értesítést, mit tegyek?

Az informatikai és fizikai csomagáramlás nem mindig van szoros szinkronban, kérjük, térj vissza holnap a szállító oldalára!

Hogyan vehetek át rendelést?

Házhoz szállítással, csomagpontokon és személyesen is, áruházaink parkolójában/bejáratánál.

Tudom módosítani a leadott rendelésemet?

Rendelés törlésében tudunk segíteni, átvételi mód, termékek vagy számla adatok változtatására nincs lehetőségünk sajnos.

Meddig hozhatom vissza a terméket, ha nem felelt meg?

365 napot biztosítunk a visszahozatalra, javasoljuk őrizd meg a vásárlást igazoló blokkodat. Részletes információkat a visszáru feltételekről itt találsz.

Meghibásodott a termékem, mit tegyek?

Mivel a kiesett idővel meghosszabbítjuk a rendelkezésedre álló ügyintézési időt, nem maradsz le semmiről, megvárhatod a korlátozások feloldását. Ha ez idő alatt szeretnél minőségi kifogással élni, ÁSZF-ünk szerint járunk el.
Fitneszgép és nagyobb sporteszközök hibáját a https://support.decathlon.hu/ oldalon regisztrálhatod. Műhelyes kollégáink felveszik veled a kapcsolatot.
Egyéb termék esetén kérjük, hogy küldd emailben az alábbi adatokat és információkat ügyfélszolgálatunknak:

- a vásárlást igazoló nyugtát vagy DSK azonosító számát
- a kifogásolt termékről fotókat
- a hiba részletes leírását

Jótállás érvényesítéséről ÁSZF-ünkben tájékozódhatsz.

Nem jelenik meg az adószámom a számlámon vásárlást követően. Miért?

Jelenleg a rendszerünkben két típusú fiók létrehozása lehetséges: magánszemély és jogi személy. Amennyiben magánszemély fiók típust választottál, vásárlást követően az adószámod nem kerül feltüntetésre a számládon, valamint a későbbiek során sem fogod tudni megadni a fiókodban. Kérünk, hogy amennyiben a jövőben adóalanyként (cég, egyéni vállalkozó, egyesület, sport klub, óvoda stb) szeretnél vásárolni weboldalunkon, hozz létre egy másik e-mail címmel egy új profilt, ahol a regisztráció során a felhasználói fiók típusának a jogi személy opciót választod. Jelenlegi felhasználói fiókod típusát a bejelentkezést követően a profilom>személyes adataim menüpont alatt találhatod meg.

Ügyfélszolgálat

Kérjük, mielőtt kapcsolatba lépsz velünk, olvasd el gyakori kérdéseinket!



HÉTFŐ - SZOMBAT: 9:00 - 18:00

VASÁRNAP: 10:00 - 18:00