Segíthetünk?

Kedves Vásárlóink!

Áruházainkban ismét tiétek a pálya! Részletes nyitvatartási információkról ide kattintva tájékozódhattok.
Maradjatok biztonságban, mi majd mozgásban tartunk!

Gyakran ismételt kérdések

RendkívüliHogyan változik az áruházak nyitvatartása április 7 után?

2021. április 7-től áruházaink ismét várnak benneteket! Áruházaink nyitvatartásáról ide kattintva tájékozódhattok

RendkívüliTovábbra is működik az online rendelés?

A decathlon.hu webáruház zavartalanul üzemel 0-24-ig! Online rendeléseddel kapcsolatban tájékozódj várakozás nélkül chatbotunkon keresztül!

RendkívüliA korlátozások ideje alatt járt le a 365 napos cserelehetőségem, szavatosságom/jótállásom. Mit tehetek?

A kiesett idővel meghosszabbítjuk a termékcsere, valamint a szavatosság/jótállás határidejét.

RendkívüliA műhelyben maradt a kerékpárom. Hogyan vehetem át?

A nyitást követően ismét teljeskörűen elérhetőek műhely szolgáltatásaink. Kollégáink hamarosan értesítenek az átvételről. Köszönjük türelmedet!

Lehet terméket foglalni az áruházban?

Igen, az 1 órás foglalás továbbra is üzemel! Amennyiben van készlet a keresett termékből, azonnal meg tudod rendelni, 1 órán belül értesítünk és jöhetsz is érte. A rendelést kártyával előre kell fizetni, 7 napig veheted át. Ha meggondoltad magad, jelezd ügyfélszolgálatunknak és visszairányítjuk a kifizetést a kártyádra!

Értesítést kaptam elérhető termékről, de nem tudom megrendelni.

Az értesítést minden érdeklődő megkapja, így előfordulhat, hogy más gyorsabban rendelte meg a terméket. Folyamatosan kapunk készleteket, iratkozz fel újra!

Nem látom a szállító oldalán a csomagomat, pedig már kaptam értesítést, mit tegyek?

Az informatikai és fizikai csomagáramlás nem mindig van szoros szinkronban, kérjük, térj vissza holnap a szállító oldalára!

Hogyan vehetek át rendelést?

Házhoz szállítással, csomagpontokon és személyesen is, áruházaink parkolójában/bejáratánál.

Tudom módosítani a leadott rendelésemet?

Rendelés törlésében tudunk segíteni, átvételi mód, termékek vagy számla adatok változtatására nincs lehetőségünk sajnos.

Meddig hozhatom vissza a terméket, ha nem felelt meg?

365 napot biztosítunk a visszahozatalra, javasoljuk őrizd meg a vásárlást igazoló blokkodat. Részletes információkat a visszáru feltételekről itt találsz.

Meghibásodott a termékem, mit tegyek?

Mivel a kiesett idővel meghosszabbítjuk a rendelkezésedre álló ügyintézési időt, nem maradsz le semmiről, megvárhatod a korlátozások feloldását. Ha ez idő alatt szeretnél minőségi kifogással élni, ÁSZF-ünk szerint járunk el.
Fitneszgép és nagyobb sporteszközök hibáját a https://support.decathlon.hu/ oldalon regisztrálhatod. Műhelyes kollégáink felveszik veled a kapcsolatot.
Egyéb termék esetén kérjük, hogy küldd emailben az alábbi adatokat és információkat ügyfélszolgálatunknak:

- a vásárlást igazoló nyugtát vagy DSK azonosító számát
- a kifogásolt termékről fotókat
- a hiba részletes leírását

Jótállás érvényesítéséről ÁSZF-ünkben tájékozódhatsz.

Nem jelenik meg az adószámom a számlámon vásárlást követően. Miért?

Jelenleg a rendszerünkben két típusú fiók létrehozása lehetséges: magánszemély és jogi személy. Amennyiben magánszemély fiók típust választottál, vásárlást követően az adószámod nem kerül feltüntetésre a számládon, valamint a későbbiek során sem fogod tudni megadni a fiókodban. Kérünk, hogy amennyiben a jövőben adóalanyként (cég, egyéni vállalkozó, egyesület, sport klub, óvoda stb) szeretnél vásárolni weboldalunkon, hozz létre egy másik e-mail címmel egy új profilt, ahol a regisztráció során a felhasználói fiók típusának a jogi személy opciót választod. Jelenlegi felhasználói fiókod típusát a bejelentkezést követően a profilom>személyes adataim menüpont alatt találhatod meg.

Ügyfélszolgálat

Kérjük, mielőtt kapcsolatba lépsz velünk, olvasd el gyakori kérdéseinket!



HÉTFŐ - SZOMBAT: 9:00 - 18:00

VASÁRNAP: 10:00 - 18:00