89% elégedett felhasználó

-- 17 vélemény

15 DecathlonUsersRecommendWorkshop

Vélemény írása StoreReviewsReadAllReviews
Rendezés:
Elégedetlen

2019/07/22

Áron (Magyarország)

Eset:
Viszonylag új, kb 2 hónapja vett B'TWIN Triban 100 hátsó tengely probléma. Hátsó kerék lötyögött, hajtásnál nagy ellenállassal lehetett csak tekerni, gurulni szépen gurult. Ezzel a problémával mentem a Nyugati téri D. szervizébe.
A szervizes kolléga felvette az adatokat, bár a szervizlap másolatát elfelejtette odaadni, nem volt ebből probléma.
2 hetet ígértek javításra, ami kicsit hosszú, de megértem, ha alkatrész kell, akkor arra várni kell, szezon van stb.. Ok.

Jön a telefon, kész a bringa, lehet menni érte.
Az átvételkor a szervizlap mellé egy felragasztott nagy címke vár: "A KORMÁNY SÉRÜLT VOLT". Ezen kicsit fennakadtam, mert NEM VOLT SÉRÜLT. valóban voltak sérülések a kerékpáron (megkarcolódott műanyag burkolat a váltón, a pedál csere miatt karcolás a hajtókaron, festékkopás a nyeregcsövön) amik általános használatból adódnak és észre sem veszi az ember de egy kb 6x2cm es ütés/kopást a feketére festett kormányon már elég szembeötlő, a kereszt irányú fekete karcok szürke vázon legalább annyira.

Rövidebb vita után (
"[D.]ide van írva, hogy sérült volt",
"[én]nem, határozottan nem volt az",
"[D.]megkérdezem...", "[D. infópult]..mutassak képet, hogy nem volt sérült.",
"[én] nem volt felvéve a szervizlapon, egész biztos, hogy nem sérült meg ott" ,
D. kerékpár részleg vezető megérkezett, átvette az esetet, biztosított róla, hogy utána jár a dolognak és cserélik a kormányt.

most újabb 1-2 hét várakozás amíg lesz alkatrész. a Probléma amivel bevittem megoldódott, cserébe lett 3 másik:
A kormány, és váz sérülés, valamint a váltó nem lett rendesen beállítva így egy rögtönzött lánc igazítás és finom hangolás után tenyértől könyékig olajosan értem be a munkába.

Összegzés:
A kért javítás elkészült.
Nagyra értékelem a gesztust, hogy cserélik a kormányrudat.
Fölöttébb bosszant: ha valaki hibát követ el az vállalja a felelősséget érte, elég kellemetlen élmény ért az üzletükben, és hogy a jövőben ez ne forduljon elő se velem se más vásárlóval kérem fordítsanak nagyobb gondot a szervizlap felvételekor, esetlegesen fotó dokumentálják a felvételkor a kerékpárt.
Technikusunk kedvessége, segítőkészsége
A szolgáltatás minősége
Határidő betartása
Szolgáltatás ár/érték aránya

Te hasznosnak találod ezt a véleményt?

Vélemény jelentése