90% elégedett felhasználó

-- 2154 vélemény

Vélemény írása StoreReviewsReadAllReviews
Rendezés:
Nagyon elégedetlen

2019/12/06

Mónika (Magyarország)

Üres pocok, az eladónak fogalma sincs mi merre található, az áruk elrendezése átláthatatlan.
Csapatunk kedvessége, segítőkészsége
Vásárlási élmény
Termékválasztékunk
Készletek elérhetősége
Áruházunk rendezettsége

Szakértőnk válasza



Kedves Mónika! 

Köszönjük észrevételedet áruházunkkal kapcsolatban.
Sajnos a decemberi hónap az ünnepek közeledtével megnövekedett forgalmat okoz, így előfordulhat hogy nem tudjuk azonnal újratölteni a polcokat, de minden erőnkkel azon dolgozunk, hogy a termékek időben a vásárlóink kosarába kerülhessenek. 
Ebben a hónapban annak érdekében, hogy a vásárlóinkat maradéktalanul kiszolgálhassuk, extra szállításokat kértünk. Amennyiben nem találtál meg bizonyos termékeket, javasolni tudom az online foglalás szolgáltatásunkat, melyet a visszaigazolás megérkezése után már csak át kell venned az információs pultnál, majd pedig a kasszánál kifizetni. Termékeinket online is megvásárolhatod sorbanállás nélkül, áruházi átvétellel kérve pedig a szállítás ingyenes.

Reméljük, hogy a jövőben már elégedett vásárlóink körében köszönthetünk!

Sportos üdvözlettel
Nyisalovits Barbara 
Ügyeletes igazgató 
barbara.nyisalovits@decathlon.com

Te hasznosnak találod ezt a véleményt?

Vélemény jelentése

Nagyon elégedetlen

2019/11/26

Eszter (Magyarország)

Eddig csak jót írtam a Nyugati téri áruházról, de a legutóbbi tapasztalatom sajnos nagyon kellemetlen volt.
Kinéztem a weboldalon egy gyermek karate ruhát, az oldaluk szerint a Nyugati téri áruházban kapható.
Mivel nem találtam, egy eladó segítségét kértem, aki közölte hogy ebben az áruházban nem tartanak karate ruhát.
Elmondtam neki is, hogy a weboldalon szerint itt is kapható.
Erre csak annyit mondott, hogy itt nem is volt, próbáljam másik áruházban.
Mondhatom ezzel nem sokra mentem.
Elég kellemetlenül érintett, gondolom nem én vagyok az első aki így jár ezzel.
Ezt kifejezetten jelezni kellene a weboldalon, hogy ott nem is elérhetőek ezek a termékek.
Így most kifejezetten negatív volt a tapasztalatom az áruházzal kapcsolatban.
Csapatunk kedvessége, segítőkészsége
Vásárlási élmény
Termékválasztékunk
Készletek elérhetősége
Áruházunk rendezettsége

1 a(z) 1 felhasználóból hasznosnak találta ezt a véleményt. Te hasznosnak találod ezt a véleményt?

Vélemény jelentése

Nagyon elégedetlen

2019/11/24

Erika (Magyarország)

Szomorúan tapasztaltam,hogy a lovas sport részen szinte semmi nincs és eladó közölte azért mert meg fog szünni.

Szakértőnk válasza

Kedves Erika!

Áruházunkban valóban megszűnt a lovaglás sport. Ennek oka, hogy helybéli adottságaink miatt nem tudunk olyan színes választékot biztosítani, amilyet a lovaglás szerelmesei igazán megérdemelnek. Ettől függetlenül honlapunkon ezentúl is bőséges választékkal várunk.   Csapatunk pedig továbbra is szívesen segít bármely lovaglással kapcsolatos kérdésben.

Sportos üdvözlettel:

Cseh -Szombathy Flóra 
Téli Sportok Sportfelelős 

Te hasznosnak találod ezt a véleményt?

Vélemény jelentése

Nagyon elégedetlen

2019/10/16

Csilla (Magyarország)

Rossz számzáras kerékpárzárat nem cserélték ki!
Csapatunk kedvessége, segítőkészsége
Vásárlási élmény

Szakértőnk válasza

Kedves Csilla!

Köszönjük, hogy időt szakított arra, hogy értékelje áruházunkat! Sajnálattal olvastam, hogy nem volt elégedett a probléma kezelésének módjával.

Az Ön által visszahozott kerékpár zárat szettben áruljuk további két zárral, emiatt kollégáim a helyszínen a hibás darab kicserélését szerették volna megoldani, viszont egy ideiglenes készlethiány miatt a termék nem volt épp elérhető az áruházban. Ahhoz, hogy a termék vételárát adjuk vissza, minden esetben a szettben árult termékek teljes tartalma jelen kell legyen, hogy visszavegyük őket. Emiatt javasolta kollégám, hogy a pár megállóra lévő Corvin plázában lévő Decathlon áruházba vigye vissza a terméket, mert ott éppen volt készlete a zárnak, vagyis meg tudják oldani a hibás darab cseréjét.
Ha ez esetleg azóta nem történt volna meg és a hiba még mindig fennáll az egyik zár esetében, kérem fáradjon be áruházunkba a termékkel és a vásárlást igazoló blokkal/Decathlon kártyával és kicseréljük Önnek a hibás darabot, mivel azóta a szett újra elérhető nálunk is. Amennyiben a termék árát szeretné visszakapni, abban az esetben a teljes szettre lesz szükségünk az áruházban.

Reméljük a jövőben ismét elégedett vásárlóink körében köszönthetjük!

Sportos üdvözlettel,
Pócsik Tamás
Kerékpár - Oxelo - Műhely részlegvezető
Decathlon Nyugati tér

Te hasznosnak találod ezt a véleményt?

Vélemény jelentése

Nagyon elégedetlen

2019/10/07

ERIKA (Magyarország)

Soha ilyen kellemetlen, kelletlen eladóval és pénztárossal nem találkoztam még egyik Decathlon áruházban sem, mint legutóbbi vásárlásom alkalmával. Nem fejtem ki, sajnálom rá az időt, nem ér annyit ez a két hölgy.
Balettcipőt vásároltam, szinte egy méret sem volt a helyén, így kénytelen voltam igen sok cipőt kézbe venni, míg rá nem bukkantam az általam keresett méretre. Dél körül lehetett a vásárlásom időpontja, melyről azt gondolom, hogy a nyitás előtti pár órában még nem lehet a vásárlókra "kenni" azt a felfordulást, rendetlenséget, melyet a balettcipőknél tapasztaltam. Nem gondolom, hogy épp ezt az apró részleget ostromolták előttem, ott jártamkor nem tolongtak az emberek. Ezt tapasztaltam a balettcipők esetében ezen vásárlásom előtt kb. két héttel is, akkor sem volt egy méret sem a helyén és akkor pedig nem is találtam megfelelő méretet, ezért mentem újra vissza. Közel egy évvel ezelőtt ezen az osztályon, ugyanebben az áruházban a tapasztalatom ugyanez volt, sajnos ezen az osztályon ebben az áruházban ezen a téren a változás nulla.
Sajnálom, mert pl. a budaörsi áruházuk lényegesen nagyobb és lényegesen több vásárlót szolgálnak ki ennek ellenére eddig tapasztalataim alapján ott minden működik. Az eladókról, pénztárosokról nem is beszélve, összehasonlíthatatlan a segítőkészségük (nekik van), rátermettségük.
Mielőbbi javulást kívánok!
Csapatunk kedvessége, segítőkészsége
Vásárlási élmény
Termékválasztékunk
Készletek elérhetősége
Áruházunk rendezettsége

Te hasznosnak találod ezt a véleményt?

Vélemény jelentése

Nagyon elégedetlen

2019/09/15

Julianna (Magyarország)

Nagyon rossz a véleményem. Nem tudok csomagot átvenni mert rossz az automata, de nemcsak ezzel van a baj ha nem a munkatárs hozzá állásával is. Nekem ez volt az első és utolsó, hogy webáruházból rendeltem. De gondolkozok rajta, hogy az üzletekben sem fogok vásárolni.
Csapatunk kedvessége, segítőkészsége
Vásárlási élmény
Termékválasztékunk
Készletek elérhetősége
Áruházunk rendezettsége

Szakértőnk válasza

Kedves Julianna

Köszönöm, hogy megosztotta véleményét áruházunkkal kapcsolatban, egyúttal sajnálom, hogy csalódottan távozott tőlünk. 
Csomagkiadó automatánk online vásárlóink várakozásai idejét hivatott csökkenteni, sajnos valóban volt egy technikai hiba, amelyet nem tudtunk azonnal orvosolni. 
A jövőben mindent meg fogunk tenni azért, hogy hasonló esetben a lehető legrövidebb időn belül értesítsük azon vásárlóinkat, akiknek megrendelése az automatában található - ebben ezúttal hibáztunk. 

Amennyiben munkatársam hozzáállásával nem volt elégedett, kérem ha ideje engedi, írja meg nekem az eset részleteit, hogy azt kivizsgálhassuk és a jövőben hasonló ne fordulhasson elő.

Előre is köszönöm segítségét.

Üdvözlettel, 
Miklós Lőrinc
Áruházigazgató - Nyugati tér



Te hasznosnak találod ezt a véleményt?

Vélemény jelentése

Nagyon elégedetlen

2019/09/14

Csaba (Magyarország)

Szeretném, ha a hűségorogram folytatódna!
Csapatunk kedvessége, segítőkészsége
Vásárlási élmény
Termékválasztékunk
Készletek elérhetősége
Áruházunk rendezettsége

Szakértőnk válasza


Kedves Csaba

Köszönjük a visszajelzését. 
Ami a hűségprogramunkat illeti, nem állítottuk le, hanem átalakítottuk. Vásárlás helyett leginkább sportra szeretnénk buzdítani a vásárlóinkat, ehhez adunk rengetek motivációt (sportközösségi platfrom: sportoljma.hu, saját blogok,  ingyenes események, rendezvények, és kedvezményes sportolási lehetőségek partnereinknél. Emellett az új applikációnk lehetővé teszi, hogy ne kelljen a blokkot megőrizni a 2 év jótálláshoz, vagy a 365 napos árucseréhez. Beépítettünk még egy extra gondoskodást, ennek kereteiben a program tagjainak lehetősége van 365 napig visszahozni azon kipróbált termékeket, amivel nem volt elégedett, és mi kicseréljük azt, egy jobbra.
A honlapunkon tájékozódhat a Decathlon Sportközösség programunkról részletesebben.

Üdvözlettel, 
Miklós Lőrinc
Áruházigazgató - Decathlon Nyugati tér

Csaba nem találta hasznosnak ezt a véleményt

1 a(z) 1 felhasználóból hasznosnak találta ezt a véleményt. Te hasznosnak találod ezt a véleményt?

Vélemény jelentése

Nagyon elégedetlen

2019/08/11

Ferenc (Magyarország)

Sajnálattal tapasztaltam, hogy a Hűségkártya - számomra - gyetlen előnyét megszüntették. Miért fosztották meg a vásárlókat az 1000 Ft-os kupom lehetőségétől?
Sok embertt motivált, engem személy szerint mindenképp. Az jó, hogy a blokkot nem kell megtartani, de nekem a többi kedvezmény nnem jelent semmit, és ez az áruház nem csak a sportolókat szolgálja ki, talán figyelembe kellene venni a többik érdekét is.
Egyébként ez a Belvárosi áruház nagyon zsúfolt, ám szinte alig van választék, eladót nem találtam, a kasszát neház megtalálni, rendezetlen ütvesztőp az egész hely
Csapatunk kedvessége, segítőkészsége
Vásárlási élmény
Termékválasztékunk
Készletek elérhetősége
Áruházunk rendezettsége

Te hasznosnak találod ezt a véleményt?

Vélemény jelentése

Nagyon elégedetlen

2019/07/30

László (Magyarország)

Dátum: 2019.07.30. 11:32, Bizonylatszám: V/A18500013/1111/00010, Kassza:2, TRSZ: 6380, Pénztáros: ÉDÉ
Postán rendeltem négy terméket; két rövidnadrágot és két vitorlás kesztyűt. A két kesztyű kicsi lett, vissza kellett vinnem, hogy visszaváltsam. Az ügyfélszolgálaton egy középkorú, szőke hölgy volt éppen szolgálatban. Előzőleg jónéhány alkalommal kellett visszavinnem terméket, hogy visszaváltsam, a fiatalabb hölgyek akkor nagyon készségesek voltak, semmilyen probléma nem volt. Most viszont ez az idősebb hölgy nem megfelelő hangnemben kérte az e-számlát, miközben az áruház rendszerében minden megvan. A postacsomagban érkezett azonosító lista alapján mindent meg lehet találni. Minek az e-számla, amikor a számítógépen minden megvan?
Először nem találta a posta költséget, ami az általa a rendszerből kiprintelt lista első tétele volt idegen nyelven, 990.-ft, ezt követte a négy termék, amiből kettőt visszaváltottam. Teljesen egyértelmű volt a helyzet. A posta költségre nem volt szükség, mert két terméket megtartottam a postázott négyből.
Az illető hölgyet szíveskedjenek beazonosítani, elküldeni szakmai továbbképzésre, nyelvtanfolyamra és egy viselkedési tréningre, hogy hogyan kellene ügyfélszolgálatosként az ügyeket intézni és a vevőkkel viselkednie.
Csapatunk kedvessége, segítőkészsége
Vásárlási élmény
Termékválasztékunk
Készletek elérhetősége
Áruházunk rendezettsége

Te hasznosnak találod ezt a véleményt?

Vélemény jelentése

Nagyon elégedetlen

2019/07/18

Gábor (Magyarország)

Az eladok beszélgetnek egymással. A vásárlók meg próbálnak eladot vadászni akitől kérdezni lehet. Termék választék egyenlő a nullával.
Csapatunk kedvessége, segítőkészsége
Vásárlási élmény
Termékválasztékunk
Készletek elérhetősége
Áruházunk rendezettsége

Te hasznosnak találod ezt a véleményt?

Vélemény jelentése