Segíthetünk?

top 10 gyakran ismételt kérdés

Webáruházunkban mindenképp szükséges regisztrálni, szigorú adatvédelmi szabályzatunk, ÁSZF-ünk és céges filozófiánk sem teszi lehetővé, hogy bármi módon visszaéljünk adataiddal.

A rendelés leadását követően a visszaigazoló e-mailben tájékoztatunk rendelésed állapotáról, valamint nyomon követheted rendelésed közvetlenül szállító partnereinken keresztül.


Click and collect rendelés esetén: Rendelésed online profilodban követheted nyomon, illetve e-mailben is tájékoztatunk. Csomagod a kiszállítást követően, nyitvatartási időn belül 7 napig veheted át.


MPL hagyományos és túlméretes csomag: A csomag nyomonkövetésére az alábbi oldalon van lehetőséged a megfelelő adatok megadásával: Nyomonkövetés


DPD hagyományos és túlméretes csomag: A csomag nyomonkövetésére az alábbi oldalon van lehetőséged a megfelelő adatok megadásával: Nyomonkövetés


Royal futár: A csomag nyomonkövetésére az alábbi oldalon van lehetőséged, a rendelési szám megadásával, úgy, hogy a HUN-t behelyettesíted egy 0-val.
(Pl. Rendelési szám: HUN1234567 akkor a keresőmezőbe ezt írod: 01234567)
Nyomkövetés

Rendelések módosítására korlátozottan van lehetőségünk, vedd fel ügyfélszolgálatunkkal a kapcsolatot! Telefonos elérhetőség: 06-1-920-1020 Írj nekünk!

Online vásárlás esetén az átvételtől számított 14 napon belül bejelentett elállás kapcsán a kipróbált, használt terméket behozhatod bármelyik áruházunkba.
Sértetlen, eredeti állapotú rendelésed visszahozatalára 90 napot biztosítunk.

A házhoz szállítás költségét a teljes rendeléstől való elállás esetén térítjük vissza.

Kedvenc áruházad nyitvatartási idejéről ezen az oldalon tájékozódhatsz.

Igen, erre van lehetőség. Kérjük, jegyezd fel a termék referencia kódját a terméklapról, kollégánk pedig ellenőrzi annak elérhetőségét - legkésőbb másnap estig fáradhatsz be a kiválasztott áruházba.

Igen, a rendelési azonosító és a megrendelő nevének birtokában más is átveheti a csomagot.

A weboldalon leadott, áruházi átvételre kért rendelések bank-vagy ajándékkártyával, promóciós kóddal, vagy e-kuponnal fizethetőek.

Amennyiben készpénzzel szeretnéd kiegyenlíteni a rendelést, kérjük, fáradj be valamelyik áruházunkba és az ott található terminálon keresztül rendelj - ebben az esetben a kasszánál fizethetsz. Áruházi fizetési módok.

Amennyiben könnyen szállítható a meghibásodott termék, hozd be áruházunkba. Nehezen mozdítható termék esetén küldj fotót/videót a hibajelenségről az ügyfélszolgálatnak, ezzel is meggyorsítva a műhely visszajelzését.
Jótállás érvényesítésével kapcsolatban ÁSZF-ünkben tájékozódhatsz. Általános szerződési feltételek