Segíthetünk?

top 10 gyakran ismételt kérdés

Webáruházunkban nincs lehetőség regisztráció nélküli vásárlásra.

A rendelés leadását követően a visszaigazoló e-mailben tájékoztatunk rendelésed állapotáról, valamint nyomon követheted rendelésed közvetlenül szállító partnereinken keresztül.


Click and collect rendelés esetén: Rendelésed online profilodban követheted nyomon, illetve e-mailben is tájékoztatunk. Csomagod a kiszállítást követően, nyitvatartási időn belül 7 napig veheted át.


MPL hagyományos és túlméretes csomag: A csomag nyomonkövetésére az alábbi oldalon van lehetőséged a megfelelő adatok megadásával: Nyomonkövetés


DPD hagyományos és túlméretes csomag: A csomag nyomonkövetésére az alábbi oldalon van lehetőséged a megfelelő adatok megadásával: Nyomonkövetés


Royal futár: A csomag nyomonkövetésére az alábbi oldalon van lehetőséged, a rendelési szám megadásával, úgy, hogy a HUN-t behelyettesíted egy 0-val.
(Pl. Rendelési szám: HUN1234567 akkor a keresőmezőbe ezt írod: 01234567)
Nyomkövetés

Rendelésed módosításához, törléséhez vedd fel ügyfélszolgálatunkkal a kapcsolatot!

Lehetőséged van az online vásárolt terméket visszavinni áruházainkba is. Hozd el a cserélni vagy visszaváltani kívánt terméket bármelyik áruházunkba. Mutasd be elektronikus azonosítód vagy töltsd le applikációnkat, melyen keresztül a teljes vásárlási történeted eléred!

Csak nem használt, eredeti címkével ellátott termékeket tudunk visszaváltani.
Az online vásárolt termékek visszavételére a vásárlástól számított 90 napon belül van lehetőség.
A házhoz szállítás költségét a teljes rendeléstől való elállás esetén térítjük vissza neked.

Kedvenc áruházad nyitvatartási idejéről ezen az oldalon tájékozódhatsz.

Igen, erre van lehetőség. Kérjük, jegyezd fel a termék referencia kódját a terméklapról, kollégánk pedig ellenőrzi annak elérhetőségét - legkésőbb másnap estig fáradhatsz be a kiválasztott áruházba.

Áruházi átvétel esetén, a rendelés számod megadásával más is átveheti megérkezett csomagod.

A weboldalon leadott, áruházi átvételre kért rendelések bank-vagy ajándékkártyával, promóciós kóddal, vagy e-kuponnal fizethetőek.

Amennyiben készpénzzel szeretnéd kiegyenlíteni a rendelést, kérjük, fáradj be valamelyik áruházunkba és az ott található terminálon keresztül rendelj - ebben az esetben a kasszánál fizethetsz. Áruházi fizetési módok.

Jótállás érvényesítésével kapcsolatban ÁSZF-ünkben tájékozódhatsz. Általános szerződési feltételek