B'TWIN

Kiváló védelem.

  • Kerékpár - BTWIN Kerékpározás - Gumiköpeny Resist 5 Protect + B'TWIN - Alkatrész, karbantartás
  • Kerékpár - BTWIN Kerékpározás - Gumiköpeny Resist 5 Protect + B'TWIN - Alkatrész, karbantartás
  • Kerékpár - BTWIN Kerékpározás - Gumiköpeny Resist 5 Protect + B'TWIN - Alkatrész, karbantartás
Ref. : 8386929
Kívánságlistára teszem
A termék már a kívánságlistádon van
Kerékpár - BTWIN

Resist 5 Protect + drótperemes országúti külső gumi 650X25 / ETRTO 25-622 B'TWIN

B'TWIN
Decathlon
ig 4 990Ft %

Minimum

4 990Ft**
Az ár környezetvédelmi termékdíjat tartalmaz / DroppedPriceFromStartDate

Ettől Részére

* Akciók maximum A készlet erejéig
* Az akció kezdete: Érvényes a készlet erejéig.
4 990Ft %
DroppedPriceBefore0FtDroppedPriceNow4 990Ft**
Az ár környezetvédelmi termékdíjat tartalmaz / DroppedPriceFromStartDate

* Ettől Részére

* Akciók maximum A készlet erejéig
* Az akció kezdete: Érvényes a készlet erejéig.
Áruházi készletinformáció
Rendszeres szabadidős és országúti kerékpározáshoz. Súly: 490 gramm. Kiváló védelem a futófelület alatt elhelyezett nagy sűrűségű nylon hálónak köszönhetően.

TERMÉKELŐNYÖK

Kompatibilitás 700x25 - 700x23-as gumibelsőkhöz és 700-as (28") kerékhez használható.
Tapadás Kiválóan tapad a gumi oldalfalán található barázdáknak köszönhetően.
Szúrásálló anyag Defekt Protect Plus: Nagy sűrűségű nejlon háló a futófelület alatt.
Hatékonyság A 25 mm széles gumi kivételes teljesítményt nyújt.
Súly 490 gramm.
Drótperemes.

MŰSZAKI INFORMÁCIÓ

A gumiköpeny kopásának mérése

A gumi elhasználódásának illetve esetleges cseréjének megállapításához meg kell vizsgálni a futófelület állapotát. Kopásra utaló jelek:
- a futófelület szálakra bomlik,
- apró repedések jelennek meg a felületen,
- a futófelület egyre laposabb lesz,
- láthatóvá válik a szövetbetét.
Számos esetben a gumiköpeny kopott és ki kell cserélni.

A gumiköpeny leszedése

A gumiköpeny leszedéséhez teljesen ki kell ereszteni a levegőt a gumibelsőből.
Ezután gumileszedő segítségével eltávolítani a gumit a felniről.

A gumiköpeny visszahelyezése

A gumiköpeny visszahelyezését a gumiköpeny egyik oldalánál kell kezdeni. Ezután fel kell fújni kb. 30%-os mértékben a gumibelsőt, mielőtt visszahelyezzük a felnire (az előzetes felfújás csökkenti a gumibelső becsípődésének esélyét).
Ezt követően a másik oldalát a felnire kell helyezni a szeleppel szemben indulva.
A teljes felfújás előtt, ellenőrizni kell, hogy a gumibelső ne csípődjön a gumiköpeny és a felni közé.

Hogyan fújjuk fel a gumiköpenyt?

Fel kell fújni a gumiköpenyt. Az ajánlott nyomás fel van tüntetve a gumiköpeny oldalfalán és a termékleírásában.
Kerékpározás előtt mindig ellenőrizd, hogy megfelelő-e a nyomás a gumiköpenyben.

A szakértő tanácsa

A gumiköpeny felfújásakor ügyelni kell a megfelelő keréknyomásra, amelyet a talaj jellege és az időjárási viszonyok határoznak meg.
Esős időben csökkenteni kell a nyomást, így megnő a felület tapadása.
Ezzel szemben száraz időben növelni javasolt a nyomást.

Még több információ Összecsuk

ANYAGÖSSZETÉTEL

Anyagösszetétel
Membrán
50.00% Gumi (NR) - Latex, 50.00% Etilén-propilén-dién-monomer (EPDM)
Tárolás Drótperemes gumiköpeny, nem tanácsos összehajtani, mert megsérülhet a szerkezete. Ha tárolni szeretnéd, hagyd eredeti formájában.
Korlátozott felhasználás: Felfújáskor kövesd az oldalán feltüntetett előírásokat!
utasítások A termékkel kapcsolatos további információkért, kérjük, olvassa el utasítások

INFORMÁCIÓ/KONCEPCIÓ/TECHNOLÓGIA

A nagy nemzetközi márkák által igazolt és elismert Wheel Energy laboratórium a következőket méri: tapadás, rugózás, kopásállóság, várható élettartam, pedálozás hatékonysága.
Szakértőnk ajánlása A Btwin modern gumiköpenyeket tervez: kutató- és fejlesztőmérnökeink fejlesztik ki nemzetközi központunkban (Lille, Franciaország). A modelleket laboratóriumainkban teszteljük, majd professzionális csapatunk jóváhagyja használatra, így tökéletes minőséget tudunk nyújtani. A szakértelmet a „Designed in France” (Francia gyártmány) jelölés bizonyítja a Btwin termékskála termékein.

VÉLEMÉNYEK

MUNKATÁRSAINK VÉLEMÉNYE