Állítható kötél.

Fitnesz gépek, kardió ruházat Fitnesz gépek, kardió ruházat - ESSENTIAL ugrókötél  DOMYOS - Fitness - DOMYOS
  • Fitnesz gépek, kardió ruházat Fitnesz gépek, kardió ruházat - ESSENTIAL ugrókötél  DOMYOS - Fitness - DOMYOS
  • Fitnesz gépek, kardió ruházat Fitnesz gépek, kardió ruházat - ESSENTIAL ugrókötél  DOMYOS - Fitness - DOMYOS
  • Fitnesz gépek, kardió ruházat Fitnesz gépek, kardió ruházat - ESSENTIAL ugrókötél  DOMYOS - Fitness - DOMYOS
Fitnesz gépek, kardió ruházat

ESSENTIAL ugrókötél DOMYOS

DOMYOS
Ugrókötelezéshez kezdőknek (heti 1-2 alkalommal). ESSENTIAL ugrókötél, melyet bárki könnyen méretre állíthat. Ideális kezdőknek, játékos és hatékony sportoláshoz.
Decathlon
ig 790Ft 38%

Minimum

490Ft**
DecathlonDeeeTaxMentionAfterPrice /

Ettől 2017/06/02 Részére

* Akciók maximum A készlet erejéig
* Az akció kezdete: 2017/06/02 Érvényes a készlet erejéig.
790Ft %
790Ft*
DecathlonDeeeTaxMentionAfterPrice /

* Ettől Részére

* Akciók maximum A készlet erejéig
* Az akció kezdete: Érvényes a készlet erejéig.
Áruházi készletinformáció
Kívánságlistára teszem
A terméket már a kívánságlistáján van,
Ref. : 8342350
TERMÉKELŐNYÖK
Állítható Gyorsan és egyszerűen a megfelelő méretre állítható.
Markolat Vékony műanyag markolat.
A gördülés minősége Lassan hajtható ugrókötél, ideális kezdőknek.
TERMÉKINFORMÁCIÓ
Kötél hossza
2,70 méter
Kötél
állítható
Használat
beltéren
TECHNIKAI INFORMÁCIÓK
Hogy állítsa be az ugrókötelet? Húzza ki a markolat végén lévő dugót! A megfelelő hosszúság beállításához helyezze a lábát a kötél középpontjára, és emelje fel a markolatot a teste mellett! Kezdőknél vagy könnyű edzéshez a markolat a vállig érjen! Haladóknál az alsó borda vagy a köldök magasságáig érjen a markolat! A felesleges kötelet vágja le, ne hajtsa vissza a markolat belsejébe!
Az ugrókötelezés előnyei Az ugrókötelezés ideális kalóriaégetéshez, fogyáshoz, karcsúsításhoz vagy a lapos has eléréséhez. Egyszerű, mégis az egész testet átmozgatja, javítja az egyensúlyt és segíti a helyes tartást. Az ugrálókötelezés erősíti az alsótest izmait és feszesíti a kar-, a váll-, a hát- és a hasizmokat. A helyesen végzett ugrókötelezés fejleszti az állóképességet.
Sérülésmentes ugrókötelezés Ugráskor a hasát húzza be és feszítse meg a hasizmait, a medence feszesen, egyenesen álljon: így elkerülhető, hogy a derék íves alakot vegyen fel, ami fájdalmak és ágyéktáji sérülések forrása lehet! A helyes ugrástechnika elsajátításához és az egyensúly megtartásához kezdetben ajánlott kétszer ugrani kötélfordulatonként: kétszer jobb, majd kétszer bal lábbal ugorjon! Az ütéscsillapítás érdekében, edzőcipő viselete különösen ajánlott!
Energia-felhasználás 15 perc ugrókötelezés felér 30 perc kocogással.
1 óra alatt akár 725 kalóriát is elégethet!
AZ ÖN VÉLEMÉNYE
MUNKATÁRSAINK VÉLEMÉNYE