Állítható kötél.

Fitnesz gépek, kardió ruházat Fitnesz gépek, kardió ruházat - ESSENTIAL ugrókötél  DOMYOS - Fitness - DOMYOS
  • Fitnesz gépek, kardió ruházat Fitnesz gépek, kardió ruházat - ESSENTIAL ugrókötél  DOMYOS - Fitness - DOMYOS
  • Fitnesz gépek, kardió ruházat Fitnesz gépek, kardió ruházat - ESSENTIAL ugrókötél  DOMYOS - Fitness - DOMYOS
  • Fitnesz gépek, kardió ruházat Fitnesz gépek, kardió ruházat - ESSENTIAL ugrókötél  DOMYOS - Fitness - DOMYOS
Fitnesz gépek, kardió ruházat

ESSENTIAL ugrókötél DOMYOS

DOMYOS
Ugrókötelezéshez kezdőknek (heti 1-2 alkalommal). ESSENTIAL ugrókötél, melyet bárki könnyen méretre állíthat. Ideális kezdőknek, játékos és hatékony sportoláshoz.

Kérjük, válasszon méretet

Kérjük, válasszon méretet

Decathlon

ig 790Ft %

Minimum 790Ft**

DecathlonDeeeTaxMentionAfterPrice /

Áruházi készletinformáció

Ettől Részére

** Ettől Részére

* Akciók maximum A készlet erejéig
** Akciók maximum A készlet erejéig

Az akció kezdete: Érvényes a készlet erejéig.

* Eladási ár

Az akció kezdete: Érvényes a készlet erejéig.

* Eladási ár

* Az akció kezdete: Érvényes a készlet erejéig.
** Az akció kezdete: Érvényes a készlet erejéig.

 

Ref. : 8342350
TECHNIKAI INFORMÁCIÓK
Hogy állítsa be az ugrókötelet? Húzza ki a markolat végén lévő dugót! A megfelelő hosszúság beállításához helyezze a lábát a kötél középpontjára, és emelje fel a markolatot a teste mellett! Kezdőknél vagy könnyű edzéshez a markolat a vállig érjen! Haladóknál az alsó borda vagy a köldök magasságáig érjen a markolat! A felesleges kötelet vágja le, ne hajtsa vissza a markolat belsejébe!
Az ugrókötelezés előnyei Az ugrókötelezés ideális kalóriaégetéshez, fogyáshoz, karcsúsításhoz vagy a lapos has eléréséhez. Egyszerű, mégis az egész testet átmozgatja, javítja az egyensúlyt és segíti a helyes tartást. Az ugrálókötelezés erősíti az alsótest izmait és feszesíti a kar-, a váll-, a hát- és a hasizmokat. A helyesen végzett ugrókötelezés fejleszti az állóképességet.
Sérülésmentes ugrókötelezés Ugráskor a hasát húzza be és feszítse meg a hasizmait, a medence feszesen, egyenesen álljon: így elkerülhető, hogy a derék íves alakot vegyen fel, ami fájdalmak és ágyéktáji sérülések forrása lehet! A helyes ugrástechnika elsajátításához és az egyensúly megtartásához kezdetben ajánlott kétszer ugrani kötélfordulatonként: kétszer jobb, majd kétszer bal lábbal ugorjon! Az ütéscsillapítás érdekében, edzőcipő viselete különösen ajánlott!
Energia-felhasználás 15 perc ugrókötelezés felér 30 perc kocogással.
1 óra alatt akár 725 kalóriát is elégethet!
Fedezze fel az edzővideókat, hogy még többet hozhasson ki termékéből! A
VÁSÁRLÓINK ÉRTÉKELÉSE
MUNKATÁRSAINK VÉLEMÉNYE