NABAIJI
  • Vizitorna Úszás, uszodai sportok - Csukló- és bokasúly  NABAIJI - Szinkronúszás
  • Vizitorna Úszás, uszodai sportok - Csukló- és bokasúly  NABAIJI - Szinkronúszás
  • Vizitorna Úszás, uszodai sportok - Csukló- és bokasúly  NABAIJI - Szinkronúszás
  • Vizitorna Úszás, uszodai sportok - Csukló- és bokasúly  NABAIJI - Szinkronúszás
  • Vizitorna Úszás, uszodai sportok - Csukló- és bokasúly  NABAIJI - Szinkronúszás
  • Vizitorna Úszás, uszodai sportok - Csukló- és bokasúly  NABAIJI - Szinkronúszás
  • Vizitorna Úszás, uszodai sportok - Csukló- és bokasúly  NABAIJI - Szinkronúszás
  • Vizitorna Úszás, uszodai sportok - Csukló- és bokasúly  NABAIJI - Szinkronúszás
  • Vizitorna Úszás, uszodai sportok - Csukló- és bokasúly  NABAIJI - Szinkronúszás
  • Vizitorna Úszás, uszodai sportok - Csukló- és bokasúly  NABAIJI - Szinkronúszás
  • Vizitorna Úszás, uszodai sportok - Csukló- és bokasúly  NABAIJI - Szinkronúszás
  • Vizitorna Úszás, uszodai sportok - Csukló- és bokasúly  NABAIJI - Szinkronúszás
  • Vizitorna Úszás, uszodai sportok - Csukló- és bokasúly  NABAIJI - Szinkronúszás
  • Vizitorna Úszás, uszodai sportok - Csukló- és bokasúly  NABAIJI - Szinkronúszás
  • Vizitorna Úszás, uszodai sportok - Csukló- és bokasúly  NABAIJI - Szinkronúszás
  • Vizitorna Úszás, uszodai sportok - Csukló- és bokasúly  NABAIJI - Szinkronúszás
  • Vizitorna Úszás, uszodai sportok - Csukló- és bokasúly  NABAIJI - Szinkronúszás
Ref. : 8577830
Kívánságlistára teszem
A termék már a kívánságlistádon van
Vizitorna

Csukló- és bokasúly vízi tornához, fekete, kék 2x0,5 kg NABAIJI

NABAIJI
5/5
5/5
Decathlon
Tervezőcsapatunk megalkotta ezt a nehezékes csuklósúlyt az izommunka növeléséhez vízi torna közben. Különböző intenzitású gyakorlatok? Növeld a nehézséget a neoprén pántokkal a csuklódon vagy a bokádon az aquafitnesz gyakorlatokhoz.

Termékelőnyök

Izommunka Változatos gyakorlatsorokkal erősítsd az alsó- vagy a felsőtestedet.
Sokoldalúság Használhatod csukló- és bokasúlyként is.
Súly 0,5 kg egy pánt súlya.
Állítható Tépőzárral állítható a boka és a csukló méretének megfelelően.

Műszaki információ

MIÉRT AJÁNLOTT A VÍZI TORNA VAGY AZ AQUAFITNESZ?

Amikor elmerülsz a vízben, a tested "könnyebb" lesz és minden gyakorlat könnyebben elvégezhető akkor is, ha a víz a levegőnél erősebb ellenállást fejt ki és erősebb izommunkát igényel a mozgás. Az izmok intenzívebben dolgoznak anélkül, hogy észrevennénk, ezért a vízi torna nem megterhelő tevékenység.
Ne várj tovább! Kiváló hatással van a testre, a szívre, az egészégre és a kedélyállapotra!

Használd ki a víz ellenállását az alakod formálásához

Tedd dinamikusabbá az aquafitnesz edzéseket, növeld az izommunkát a súlyozott pántok segítségével. A súlyozott pántok segíthetnek az izomépítésben, és növelik aquafitnesz mozdulatok ellenállását a bokára és/vagy a csuklóra rögzített nehezékkel. Ideális statikus gyakorlatokhoz, erősíti az izmokat az energikus és dinamikus edzések során.

Miért jó az izomerősítés?

Az alakformáló gyakorlatok segítenek felülkerekedni az izmok gyengeségein. A saját testsúllyal vagy enyhe ellenállással végzett gyakorlatok célzottan erősíti az izmokat egy adott zónában. A tonifikáció vagy izomerősítés egy kiváló fizikai felkészülés is a sporttevékenység kiegészítéseként. Így felgyorsíthatod a fejlődésedet és fokozhatod a teljesítményedet.

Használati tanácsok

Tekerd a csuklód vagy a bokád köré a súlyokat. Állítsd be a tépőzárak segítségével a neked megfelelő szorosságra.

A CSOMAG TARTALMA

A csuklósúly párban kapható.

ALAPHELYZET A GYAKORLATOKHOZ ÉS NÉHÁNY GYAKORLATSOR

Alaphelyzet: Tartsd egyenesen a hátadat, a talpadat tedd le a medence aljára, a térdeidet enyhén hajlítsd be és máris kezdheted a gyakorlatokat.

N°1 gyakorlat: RÚGÁSOK

Helyezd a súlyokat a bokádra és vedd fel az alaphelyzetet. Behajlított térddel húzd fel a lábad, majd rúgj előre akkorát, hogy kiegyenesedjen a lábad. Váltogasd a jobb- és ballábadat.

N°2 gyakorlat: ÜTÉSEK

Helyezd a súlyokat a csuklódra és vedd fel az alaphelyzetet. Hajlítsd be a könyököd, majd nyújtsd ki magad előtt.

N°3 gyakorlat: BELSŐ COMBIZMOK

Helyezd a súlyokat a bokádra és vedd fel az alaphelyzetet. Állj csípő szélességű terpeszbe és enyhén hajlítsd be a térdeidet. Lépj egyet jobbra majd balra és vissza. Ismételd a gyakorlatot.

Még több információ Összecsuk

Anyagösszetétel

Anyagösszetétel
Fő anyag
100% Kloroprén gumi (CR) - Neoprén
Pánt
100% Poliészter
Kezelési útmutató: Használat után tiszta vízben öblítsd!. Szabad levegőn szárítsd!.
mosás tippek
Nem mosható
Nem mosható
Nem fehéríthető
Nem fehéríthető
Szárítógépben nem szárítható
Szárítógépben nem szárítható
Nem vasalható
Nem vasalható
Nem vegytisztítható
Nem vegytisztítható

Vélemények

Munkatársaink véleménye