Állítható kötél. Tartós anyag, bőr.

Fitnesz gépek, kardió ruházat Fitnesz, jóga, cross training - Bőr ugrókötél  DOMYOS - Fitnesz kardió ruházat, kiegészítők
Fitnesz gépek, kardió ruházat

Bőr ugrókötél DOMYOS

DOMYOS
Rendszeres ugrókötelezéshez (heti 2-3 alkalommal). Könnyen állítható és kopásálló ugrókötél. Ideális kikapcsolódni vágyó sportolóknak, a kondíció kardiogyakorlatokkal történő javításához.
Decathlon
ig 2 990Ft %

Minimum

2 990Ft**
DecathlonDeeeTaxMentionAfterPrice /

Ettől Részére

* Akciók maximum A készlet erejéig
* Az akció kezdete: Érvényes a készlet erejéig.
2 990Ft %
2 990Ft*
DecathlonDeeeTaxMentionAfterPrice /

* Ettől Részére

* Akciók maximum A készlet erejéig
* Az akció kezdete: Érvényes a készlet erejéig.
Áruházi készletinformáció
Kívánságlistára teszem
A terméket már a kívánságlistáján van,
Ref. : 8212649
TERMÉKELŐNYÖK
Állítható Gyorsan és egyszerűen a megfelelő méretre állítható.
Markolat Habszivacs markolata kényelmes fogást biztosít.
A gördülés minősége Folyamatosan hajtható, közepes sebességű ugrókötél.
TERMÉKINFORMÁCIÓ
Kötél hossza
2,70 méter
Kötél
állítható
Használat
beltéren
TECHNIKAI INFORMÁCIÓK
Hogyan állítsa be az ugrókötelet? Húzza ki a markolat végén lévő dugót! A megfelelő hosszúság beállításához helyezze a lábát a kötél középpontjára, és emelje fel a markolatot a teste mellett! Kezdőknél vagy könnyű edzéshez a markolat a vállig érjen! Haladóknál az alsó borda vagy a köldök magasságáig érjen a markolat! A felesleges kötelet vágja le, ne hajtsa vissza a markolat belsejébe!
Az ugrókötelezés előnyei Az ugrókötelezés ideális kalóriaégetéshez, fogyáshoz, karcsúsításhoz vagy a lapos has eléréséhez. Egyszerű, mégis az egész testet átmozgatja, javítja az egyensúlyt és segíti a helyes tartást. Az ugrókötelezés erősíti az alsótest izmait, valamint feszesíti a kar-, a váll-, a hát- és a hasizmokat. A helyesen végzett ugrókötelezés fejleszti az állóképességet.
Sérülésmentes ugrókötelezés Ugráskor a hasát húzza be és feszítse meg a hasizmait, a medence feszesen, egyenesen álljon: így elkerülhető, hogy a derék íves alakot vegyen fel, ami fájdalmak és ágyéktáji sérülések forrása lehet! A helyes ugrástechnika elsajátításához és az egyensúly megtartásához kezdetben ajánlott kétszer ugrani kötélfordulatonként: kétszer jobb, majd kétszer bal lábbal ugorjon! Az ütéscsillapítás érdekében edzőcipő viselete különösen ajánlott!
Energia-felhasználás 15 perc ugrókötelezés felér 30 perc kocogással.
1 óra alatt akár 725 kalóriát is elégethet!
AZ ÖN VÉLEMÉNYE
MUNKATÁRSAINK VÉLEMÉNYE