APTONIA
  • ENERGIASZELETEK, ENERGIAZSELÉK Futás - Banános protein szelet 55 gX1 APTONIA - Kiegészítők
  • ENERGIASZELETEK, ENERGIAZSELÉK Futás - Banános protein szelet 55 gX1 APTONIA - Kiegészítők
Ref. : 8518643
Kívánságlistára teszem
A termék már a kívánságlistádon van
ENERGIASZELETEK, ENERGIAZSELÉK

Ropogós protein szelet regenerációhoz CRUNCHY RECOVERY BAR 55g banán, karamell APTONIA

APTONIA
4.7/5
4.7/5
Decathlon
Triatlonos csapatunk fejlesztette ki ezt a protein szeletet az intenzív/hosszú edzések utáni regenerációhoz. Egy kimerítő edzésen vagy túl? Ez a finom fehérjeszelet segít az edzés utáni regenerálódásban.

Termékelőnyök

Energiabevitel Energiabevitel 230 kcal / szelet.
Fehérje-koncentráció Szeletenként 17 g fehérjét tartalmaz.
Csökkenti a fáradtságot A B6-, B12- és C-vitamin hozzájárul a fáradtság és a kifáradás csökkentéséhez.
Antioxidáns A C-vitamin és a cink védi a sejteket az oxidatív stressz ellen.
Hozzájárul a normál energiabevitelhez A B6-,B12-, C-vitamin részt vesz az energiatermelő anyagcsere-folyamatokban.

Műszaki információ

REGENERÁCIÓHOZ KÉSZÍTETT TERMÉK

A megfelelő hatás eléréséhez, edzés után fél órával fogyaszd el.Miért kell a szénhidrátot pótolni?A szénhidrát hozzájárul a normális izomregenerációhoz (összehúzódás) egy intenzív és/vagy hosszú edzés után. Miért kell fehérjét pótolni?A fehérje elősegíti az edzés hatására károsodott izomrostok újraépítését.

MIT FOGYASSZ A FEHÉRJESZELET MELLÉ?

Vizet a hidratációhoz (többé-kevésbé az izzadás szerint), kisebb adagokban; nátriumot a hidratáláshoz és a szénhidrátok jobb felszívódásához; bikarbonátokat a savasság felszívásához. Ezen okokból javasolt a bikarbonátokban és nátriumban gazdag víz fogyasztása.

MILYEN ESETBEN SZÜKSÉGES A REGENERÁLÓ FEHÉRJESZELET FOGYASZTÁSA?

A kevesebb több!Rövid és könnyű edzés után, vagy ha a következő étkezés az edzést követő egy órában megtörténik, nem szükséges regeneráló fehérjeszeletet fogyasztani (viszont az étkezésnek szénhidrátban, fehérjében és antioxidánsokban gazdagnak kell lennie!).

"A TÖBB PROTEIN JOBB" ; "A WHEY A LEGJOBB A REGENERÁCIÓHOZ". ELÉG AZ OKOS TANÁCSOKBÓL!

Felesleges túl sok fehérjét fogyasztani. Az izom újraépítése és a regeneráció nem lesz jobb, ha 20 g-al több fehérjét fogyasztunk. Az alacsony fehérjefogyasztás nem segíti a regenerációt. Viszont az izomépítés elősegítésére és a glikogénraktárak feltöltése érdekében érdemes a szénhidrátot a fehérjével együtt fogyasztani.

Egy kis emlékeztető

A fizikai tevékenység kiegészítéseként fontos a változatos és kiegyensúlyozott étrend, és az egészséges életmód megőrzése. Gondoskodj a rendszeres folyadékpótlásról!

Átlagos tápérték

Tápanyagtartalom: 100 g | 55 g (= 1 szelet) Energiatartalom: 1753 kJ-418 kcal | 964 kJ-230 kcal Zsírok: 18,0 g | 9,7 g, ebből telített zsírsavak: 11,0 g | 6,3 g. Szénhidrát: 35,0 g | 19,0 g, ebből cukor: 19,0 g | 10,0 g. Fehérje: 31,0 g | 17,0 g. Só: 0,49g | 0,27g B1 vitamin 0,30mg (28%)* | 0,17mg (15%)* B6 vitamin 0,44mg (31%)* | 0,24mg (17%)* B12 vitamin 0,89µg (36%)* | 0,49µg (20%)* C vitamin 25,1mg (31%)* | 13,8mg (17%)* Cink 3,0mg (31%)* | 1,7mg (17%)* *% a napi beviteli referenciaérték

Súly

0,055 KGM

Még több információ Összecsuk

Anyagösszetétel

Tárolás Hűvös és száraz helyen tárolandó.
Korlátozott felhasználás:
Gyerekek elől elzárva tartandó.
Jogi Nyilatkozat Az optimális regenerálódás érdekében ajánlott a sporttevékenységet követő 4-6 órán belül testsúlykilogrammonként 4 gramm szénhidrátot fogyasztani. Hosszabb ideig (>2 hónap) tartó fogyasztása esetén kérj tanácsot orvostól vagy táplálkozási szakembertől.
A termék fogyasztása ellenjavallt vese- és májelégtelenségben szenvedők, várandós nők és 14 éven aluliaknak számára.

Vélemények

Munkatársaink véleménye