A DECATHLONról

„Együtt elérhetővé tenni a sportolás örömét és jótékony hatását a lehető legtöbb ember számára.” Ez a Decathlon ígérete a vásárlóinak.

A Decathlon neve egyet jelent a sport szeretetével. Az áruház már a kezdetektől azon fáradozik, hogy ezt a szenvedélyt eljuttassa az emberekhez, az alábbi szempontok betartásával:

Az alacsony árakkal, ügyelve a kiváló minőség fenntartására a termékek fejlesztése során.

Az ésszerű kialakítású áruházakkal, az optimális logisztikával és a hatékony szervezeti felépítéssel.

A költségek folyamatos ellenőrzésével, hogy a termékek árát rendszeresen csökkenteni tudjuk. A sporttermékek széles választéka révén: e választékban egyaránt szerepelnek saját „Passion” elnevezésű márkáink, mint például a Quechua, a b'Twin, a Kipsta vagy a Tribord, illetve a nemzetközi márkák termékei.

Ezen felül a Decathlon számos olyan szolgáltatást kínál, amelyek szintén népszerűsítik a mozgást: ezt a célt szolgálják műhelyeink, a termékek személyessé tételét célzó szolgáltatások, valamint a választható finanszírozási módok és az ajándékkártya is.

Néhány éve a Decathlon még tovább erősítette kapcsolatát a vásárlóival, és a sportágakat vásárlói rendezvények keretében népszerűsíti. Ezek az ingyenes rendezvények lehetővé teszik vásárlóink számára, hogy családi körben fedezzék fel és gyakorolják a sportokat az áruház dolgozóinak társaságában.

A Decathlonnál 1000 munkatárs dolgozik Magyarországon és több, mint 60 000 ember világszerte, akiknek szenvedélyük a sport, akik nap mint nap hozzájárulnak vásárlóink elégedettségéhez, és akik a vállalat legfontosabb „vagyonát” képezik.