Állítható kötél.

Felnött fitnesz ruha, cipő, tartozék Fitnesz - CONFORT ugrókötél DOMYOS - Fitnesz kiegészítők
Felnött fitnesz ruha, cipő, tartozék

CONFORT ugrókötél DOMYOS

DOMYOS
Rendszeres ugrókötelezéshez (heti 2-3 alkalommal). CONFORT ugrókötél, melyet bárki könnyen méretre állíthat. Erősíti a szívet, javítja az egyensúlyt, karcsúsít és hatékonyan égeti a kalóriákat!

Szín : Halvány rózsaszín

Kérjük, válasszon méretet és színt!

Kérjük, válasszon méretet

Decathlon

ig 1 990Ft %

Minimum 1 990Ft**

DecathlonDeeeTaxMentionAfterPrice /

Áruházi készletinformáció

Ettől Részére

** Ettől Részére

* Akciók maximum A készlet erejéig
** Akciók maximum A készlet erejéig

Az akció kezdete: Érvényes a készlet erejéig.

* Eladási ár

Az akció kezdete: Érvényes a készlet erejéig.

* Eladási ár

* Az akció kezdete: Érvényes a készlet erejéig.
** Az akció kezdete: Érvényes a készlet erejéig.
Kívánságlistára teszem
A terméket már a kívánságlistáján van,
Legkorábbi kiszállítás: 12/12/2016
Áruházi átvétel: ingyenes
Ref. : 8342495
TERMÉKELŐNYÖK
Állítható Gyorsan és egyszerűen a megfelelő méretre állítható.
Markolat Habszivacs markolata kényelmes fogást biztosít.
A gördülés minősége Folyamatosan hajtható, közepes sebességű ugrókötél.
TERMÉKINFORMÁCIÓ
Kötél hossza
2,70 méter
Kötél
állítható
Használat
beltéren
TECHNIKAI INFORMÁCIÓK
Hogyan állítsa be az ugrókötelet? Húzza ki a markolat végén lévő dugót! A megfelelő hosszúság beállításához helyezze a lábát a kötél középpontjára, és emelje fel a markolatot a teste mellett! Kezdőknél vagy könnyű edzéshez a markolat a vállig érjen! Haladóknál az alsó borda vagy a köldök magasságáig érjen a markolat! A felesleges kötelet vágja le, ne hajtsa vissza a markolat belsejébe!
Az ugrókötelezés előnyei Az ugrókötelezés ideális kalóriaégetéshez, fogyáshoz, karcsúsításhoz vagy a lapos has eléréséhez. Egyszerű, mégis az egész testet átmozgatja, javítja az egyensúlyt és segíti a helyes tartást. Az ugrókötelezés erősíti az alsótest izmait, valamint feszesíti a kar-, a váll-, a hát- és a hasizmokat. A helyesen végzett ugrókötelezés fejleszti az állóképességet.
Sérülésmentes ugrókötelezés Ugráskor a hasát húzza be és feszítse meg a hasizmait, a medence feszesen, egyenesen álljon: így elkerülhető, hogy a derék íves alakot vegyen fel, ami fájdalmak és ágyéktáji sérülések forrása lehet! A helyes ugrástechnika elsajátításához és az egyensúly megtartásához kezdetben ajánlott kétszer ugrani kötélfordulatonként: kétszer jobb, majd kétszer bal lábbal ugorjon! Az ütéscsillapítás érdekében edzőcipő viselete különösen ajánlott!
Energia-felhasználás 15 perc ugrókötelezés felér 30 perc kocogással.
1 óra alatt akár 725 kalóriát is elégethet!
VÁSÁRLÓINK ÉRTÉKELÉSE
MUNKATÁRSAINK VÉLEMÉNYE